Rebre informació d'activitats

Per assabentar-te de les activitats culturals i de promoció de la lectura que es realitzen a la biblioteca pots fer-ho mitjançant la subscripció al Blog de la biblioteca o sol·licitant la subscripció al butlletí quinzenal d’activitats.

En ambdós casos rebràs la informació a través del correu electrònic.

L'agenda d'activitats culturals i de promoció de la lectura es publica cada quinze dies a la pàgina web i a les xarxes socials.

Per rebre puntualment aquesta informació et pots subscriure al butlletí quinzenal d’activitats clicant en aquest enllaç o enviant un missatge de correu electrònic a l’adreça bplleida.cultura@gencat.cat amb l’assumpte “alta agenda activitats”.

Informació bàsica sobre protecció de dades.

• Identificació del tractament: “Sistema de Gestió Bibliotecària”.
  • Responsable del tractament: Departament de Cultura.
  • Finalitat del tractament: Gestió dels serveis que es presten als usuaris de les biblioteques públiques, tramesa d’informació relacionada amb serveis i productes culturals i gestió de concursos i sortejos relacionats.
  • Legitimació: Quan ens doneu el vostre consentiment. El podeu retirar en qualsevol moment.
  • Compliment d’una obligació legal aplicable al responsable del tractament d’acord amb la Llei 4/1993, de 18 de març del sistema bibliotecari de Catalunya i el Decret 124/1999, de 4 de maig, sobre els serveis i el personal del Sistema de Lectura Pública de Catalunya.
  • Destinataris: No cedirem les dades personals a tercers.
  • Drets de les persones interessades: sol·licitar l’accés, rectificació o supressió de les dades, i la limitació o oposició al tractament. Per exercir aquests drets, heu d'adreçar un escrit al Servei de Biblioteques del Departament de Cultura per correu postal (Plaça Salvador Seguí 1-9, 08001 Barcelona) o correu electrònic (adreçat a biblioteques@gencat.cat signat electrònicament amb DNI electrònic o certificat digital reconegut).
  • Informació addicional: per ampliar aquesta informació i conèixer els detalls del tractament de dades podeu accedir a la pàgina web del Departament de Cultura: http://cultura.gencat.cat/ca/departament/proteccio-dades/.

agenda quinzenal

Al blog de la biblioteca s'hi publica informació d'activitats, novetats, recomanacions i altres notícies d'interès de la biblioteca. Mitjançant la subscripció rebràs un missatge de correu electrònic cada cop que es publiqui una nova entrada.

Clicant al següent enllaç s'accedeix a la pàgina de subscripció on només cal que indiquis l'adreça de correu electrònic i clicar al botó "Subscriu-te".

Posteriorment, rebràs un missatge a la teva bústia per finalitzar el procés d'alta.

blog
Data d'actualització:  31.05.2018