Rebre informació d'activitats

Per assabentar-te de les activitats culturals i de promoció de la lectura que es realitzen a la biblioteca pots fer-ho mitjançant la subscripció al Blog de la biblioteca o sol·licitant la subscripció al butlletí quinzenal d’activitats.

En ambdós casos rebràs la informació a través del correu electrònic.

L'agenda d'activitats culturals i de promoció de la lectura es publica cada quinze dies a la pàgina web i a les xarxes socials.

Per rebre puntualment aquesta informació et pots subscriure al butlletí quinzenal d’activitats clicant en aquest enllaç o enviant un missatge de correu electrònic a l’adreça bplleida.cultura@gencat.cat amb l’assumpte “alta agenda activitats”.

Les dades que sol·licitem s'incorporaran al fitxer de la Biblioteca Pública de Lleida creat per a la tramesa del butlletí quinzenal d’activitats de la biblioteca i no seran comunicades a tercers. En sol·licitar l'alta al servei entenem que ens atorgues el teu consentiment per portar a terme aquest tractament. Per a fer rectificar aquestes dades, oposar-te al seu tractament i cancel·lar-les, pots adreçar-te al Responsable del Fitxer: Biblioteca Pública de Lleida (Rambla d'Aragó, 10. 25002 Lleida), o enviar un missatge de correu electrònic a l’adreça bplleida.cultura@gencat.cat especificant la sol·licitud.

agenda quinzenal

Al blog de la biblioteca s'hi publica informació d'activitats, novetats, recomanacions i altres notícies d'interès de la biblioteca. Mitjançant la subscripció rebràs un missatge de correu electrònic cada cop que es publiqui una nova entrada.

Clicant al següent enllaç s'accedeix a la pàgina de subscripció on només cal que indiquis l'adreça de correu electrònic i clicar al botó "Subscriu-te".

Posteriorment, rebràs un missatge a la teva bústia per finalitzar el procés d'alta.

blog
Data d'actualització:  21.06.2016