Activitats de l'àrea infantil i juvenil

Des de l'àrea infantil i juvenil de la biblioteca s'organitzen diverses activitats durant el curs escolar i l'estiu per donar a conèixer la col·lecció de la sala i per fomentar l'hàbit de la lectura des de la infància.

Algunes activitats requereixen inscripció prèvia i d'altres són d'accés lliure. En tots els casos, cal que els infants vagin acompanyats d'un adult responsable.

Hora del Conte

La Biblioteca organitza sessions de contacontes dirigides al públic infantil a partir de 3 anys.
En tots els casos cal que els infants estiguin acompanyats d’un adult responsable durant la sessió.

Algunes sessions requereixen inscripció prèvia a través del formulari web per tal de controlar l'aforament. Les inscripcions s'obren 7 dies abans de l'activitat i es tanquen el dia abans a les 23.59 h.

Properes sessions:

• Dimarts 12 de febrer, 18 h.
    "Contes inclusius", a càrrec de Meritxell Morera.
    Ho organitzen: Intress i Biblioteca Pública de Lleida.
    Sense inscripció prèvia.

• Dimarts 26 de febrer, 18 h.
    "Banyetes i la Seu Vella", a càrrec del Club Banyetes.
    Ho organitza: Editorial Fonoll.
    Sense inscripció prèvia.

• Dimarts 12 de març, 18 h.
    “Contes que fan bullir el calder de la iaia Maria”, a càrrec d’Eva Gonzàlez.

hora del conte

Contes i tallers amb la Megabook

La MegaBook és una super-heroïna que ha aterrat al Planeta Terra per una missió molt important.

Ha vingut des de Llibrelàndia, el Planeta dels Contes, a l’Àrea Infantil de la Biblioteca Pública de Lleida perquè necessita l’ajuda dels infants. Al seu planeta, ella és la Veu, és l’encarregada de llegir contes.

Li han enviat una alerta des del seu planeta:
“S’estan deixant de llegir i escoltar llibres!”

Sabeu què significa això? Que tots aquests llibres desapareixeran per sempre, per tant la MegaBook demana ajuda a tots els infants del Planeta Terra perquè l’ajudin a complir la missió i salvar el seu país de que desaparegui també.
I tu, podràs salvar el planeta?

Vine a conèixer la Megabook i a participar a les activitats que ha preparat per a tu (sense inscripció prèvia):

Contes a la Bebeteca, els dilluns a les 18 i a les 19 h
14, 21 i 28 de gener, 11, 18 i 25 de febrer de 2019.

Taller de recomanacions, els dimecres a les 18.30 h
16, 23 i 30 de gener, 13, 20 i 27 de febrer de 2019.

Activitat amb col·laboració amb l'Aula Municipal de Teatre.

Megabook

Activitats per a nadons

La biblioteca organitza sessions de jocs de falda i activitats per a nadons de 6 a 36 mesos i les seves famílies. Totes les activitats tenen places limitades i requeriran inscripció prèvia a través del formulari web. Les inscripcions s'obren 7 dies abans de l'activitat i es tanquen el dia abans a les 23.59 h. La biblioteca confirmarà per correu electrònic si la inscripció ha estat acceptada o no.

Properament informarem de noves sessions.

Bebeteca

Activitats per a joves: Poker de llibres

Des del grup de crítica de literatura infantil i juvenil "Poker de llibres" s'organitzen trobades adreçades a nois i noies a partir dels 12 anys a l'Àrea juvenil. En aquestes trobades són els mateixos joves lectors els que es recomanen llibres mútuament. Així mateix, també es proposa un tema d'interès per debatre.

Propera trobada:

Dissabte 2 de març, 11 h.

Poker de llibres

Code club

A partir del mes de gener de 2019, la Biblioteca Pública de Lleida formarà part de la xarxa de Code clubs (en català: clubs de codi o clubs de programació) i oferirà aquesta activitat, adreçada a nens i nenes de 9 a 12 anys que vulguin aprendre a programar de forma divertida.

Es realitzaran un total de 12 sessions impartides per una professora voluntària, que ensenyarà als nens i nenes participants els conceptes més elementals de la programació amb el programari Scratch. L’activitat tindrà lloc a l’aula de formació de la biblioteca tots els dilluns de 17.30h a 19 h del 14 de gener a l’1 d’abril de 2019. Inscripcions tancades.

Altres activitats

La biblioteca organitza altres activitats adreçades a infants i joves: tallers de manualitats, tallers de lectura i escriptura...

Propera activitat:

Dissabte 16 de febrer, 11 h.

altres activitats
Data d'actualització:  16.01.2019