Fons bibliogràfic

Revistes i premsa

Hemeroteca introducció

L’hemeroteca està situada a la planta baixa de la biblioteca.

L’objectiu d’aquesta àrea és proporcionar informació actualitzada de les diferents disciplines, i afavorir la formació, la informació i el lleure.

En aquesta sala podem trobar revistes d’informació general i especialitzada, que es poden endur en préstec, excepte l’últim número col·locat a l’expositor, i la premsa diària, exclosa de préstec.

Les revistes estan ordenades per temàtiques: actualitat, música, art, arquitectura, literatura...

Es conserven a la sala els dos o tres últims anys i passat aquest temps es guarden al magatzem de la biblioteca.

La premsa diària es conserva un mes a la sala, exceptuant els diaris locals i publicacions oficials en paper que es troben al magatzem.

L'hemeroteca ofereix els serveis de consulta a sala, préstec de revistes, i recomanacions mensuals de publicacions

Així mateix, la sala està equipada amb una fotocopiadora, dos ordinadors amb connexió a internet i un ordinador de consulta a bases de dades des d'on també es poden consultar publicacions oficials i l’edició en format CD-ROM del diari local La Mañana.

Hemeroteca serveis

La consulta dels documents localitzats al magatzem es pot sol·licitar presencialment o a través del correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat, indicant les següents dades:

-Assumpte del missatge: sol·licitud de document del magatzem
-Nom i cognoms de la persona que sol·licita el document
-Número del carnet de la biblioteca de la persona que sol·licita el document
-Títol del document sol·licitat
-Volum, número o any del document sol·licitat

Els documents del dipòsit se serviran el següent dia hàbil o el dia que indiqui el sol·licitant.

Data d'actualització:  19.06.2017