Tornen els tallers d’informàtica i mòbils a la biblioteca!

Durant el mes de juny

03/06/2017 10:06
Tallers alfin

La biblioteca ofereix tallers bàsics d’informàtica i mòbils per tal d'iniciar i acompanyar els usuaris que ho desitgin en l'ús de les tecnologies de la informació i la comunicació.

Després de la bona acollida dels tallers fets durant els mesos de febrer, març i abril, aquest mes de juny s’han programat quatre tallers adreçats a usuaris adults de la biblioteca:

• Taller d’iniciació a la informàtica i a internet. Taller de 3 sessions adreçat a usuaris sense coneixements previs d’informàtica. S’aprendrà el funcionament bàsic de l’ordinador, ús del ratolí, crear carpetes i documents, nocions bàsiques per navegar per internet. S’oferiran dues edicions d’aquest taller.
  • Taller per a crear i gestionar un compte de correu electrònic. Taller d’1 sessió adreçat a usuaris amb coneixements d’informàtica i internet. Es crearà un compte de correu electrònic i s’ensenyarà a configurar-lo, enviar i rebre correu, organitzar la bústia, crear carpetes… S’oferiran dues edicions d’aquest taller.
  • Taller d’ús de smartphones. Nivell bàsic. Taller de 2 sessions adreçat a usuaris de telèfons mòbils Android o Iphone. S’aprendrà les nocions bàsiques per a utilitzar i configurar el telèfon mòbil intel·ligent, gestionar l’agenda de contactes, descarregar aplicacions i navegar per internet. Cal portar el telèfon.
  • Taller d’ús de smartphones. Nivell avançat. Taller de 2 sessions adreçat a usuaris de telèfons mòbils Android o Iphone. S’aprofundirà en la instal·lació i ús d’aplicacions, emmagatzematge de dades al núvol i en els aspectes més avançats del telèfon mòbil intel·ligent. Cal portar el telèfon.

Dates i horaris
Per tal de satisfer la demanda dels usuaris, s’han programat diverses edicions dels tallers. L’horari de les sessions és d’11 a 13 h i es realitzen a l'Aula de formació (2a planta).

• Taller d’iniciació a la informàtica i a internet. S’ofereixen dos torns:
    -1r torn: 13, 14 i 15 de juny
    -2n torn: 27, 28, 29 de juny
  • Taller per a crear i gestionar un compte de correu electrònic. S’ofereixen dos torns:
    -1r torn: 16 de juny
    -2n torn: 30 de juny
  • Taller d’ús de smartphones. Nivell bàsic. Torn únic: 20 i 21 de juny
  • Taller d’ús de smartphones. Nivell avançat. Torn únic: 22 i 23 de juny

Per a participar als tallers d'informàtica i mòbils, cal inscriure’s prèviament a l’Àrea d’audiovisuals de la biblioteca. Tots els tallers són gratuïts i el nombre de places és limitat.

Els tallers estan impartits per estudiants de la Universitat de Lleida que realitzen l’assignatura de Matèria transversal, amb la coordinació de la Regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Lleida.

Normativa:

• Les persones interessades en participar als tallers cal que s'inscriguin prèviament, omplint una butlleta d'inscripció que podran sol·licitar a la sala d’audiovisuals de la Biblioteca.
  • La Biblioteca contactarà amb els inscrits per confirmar la disponibilitat de places.
  • Les persones que no es puguin inscriure en aquests tallers per falta de places, tindran prioritat en la propera edició del taller.
  • Els usuaris inscrits al taller que no assisteixin a alguna de les sessions, sense justificació, quedaran exclosos a participar en propers tallers organitzats per la Biblioteca.