Nous tallers d’informàtica i mòbils a la biblioteca!

Durant els mesos de maig i juny

27/04/2018 13:04
tallers ALFIN

La biblioteca ofereix tallers bàsics d’informàtica i mòbils per tal d'iniciar i acompanyar els usuaris adults que ho desitgin en l'ús de les tecnologies de la informació i la comunicació.

En aquesta ocasió, els tallers són possibles gràcies a la col·laboració amb la Regidoria de Joventut de l’Ajuntament de Lleida que coordina l’assignatura de matèria transversal “Actituds i valors dels professionals de les ciències de la salut”, mitjançant la qual els estudiants de la Universitat de Lleida poden realitzar una estada de pràctiques per obtenir crèdits de lliure elecció.

Després de l’oferta de tallers dels mesos d’abril i maig, la biblioteca ha programat nous tallers per complementar la formació i per respondre les demandes dels usuaris. A més dels tallers d’ús de smartphones que ja es venien oferint, l’oferta de tallers s’ha ampliat amb un taller nou:

Taller d’ús de smartphones. Nivell bàsic. Taller de 2 sessions adreçat a usuaris de telèfons mòbils Android o Iphone que tenen poca experiència en el seu ús. S’aprendrà les nocions bàsiques per a utilitzar i configurar el telèfon mòbil intel·ligent, gestionar l’agenda de contactes, descarregar aplicacions i navegar per internet. Cal portar el telèfon.
• Taller d’ús de smartphones. Nivell avançat. Taller de 2 sessions adreçat a usuaris de telèfons mòbils Android o Iphone amb experiència o que hagin fet el taller de nivell bàsic. S’aprofundirà en aplicacions i configuració avançada del telèfon mòbil intel·ligent. Cal portar el telèfon.
NOU! Google photos i Google drive. Taller de 2 sessions adreçat a usuaris amb coneixements d’informàtica i internet on s’ensenyarà a utilitzar l’aplicació Google photos i el treball al núvol amb Google drive. S’utilitzarà tant els ordinadors de l’aula de formació com els telèfons mòbils de cada participant.

Calendari:
Per tal de satisfer la demanda dels usuaris, s’han programat diverses edicions dels tallers:

-15 i 17 de maig: Taller d’ús de smartphones. Nivell bàsic. Torn únic.
-22 i 24 de maig: Taller d’ús de smartphones. Nivell avançat. 1r torn.
-29 i 31 de maig: Google photos i Google drive. 1r torn.
-5 i 7 de juny: Taller d’ús de smartphones. Nivell avançat. 2n torn.
-12 i 14 de juny: Google photos i Google drive. 2n torn.

Horaris i lloc:
L’horari de les sessions serà de 17 a 19 h i es realitzaran a l'Aula de formació (2a planta).

Inscripcions:
Per a participar als tallers d'informàtica i internet, cal inscriure’s prèviament a l’Àrea d’audiovisuals de la biblioteca. Tots els tallers són gratuïts i el nombre de places és limitat.