Nou taller d’ús d’smartphones

Ofert per la Fundació Pere Tarrés i la Fundació Vodafone

08/10/2018 19:10
taller

Aquest mes de novembre la biblioteca ofereix un seguit de tallers d’informàtica i mòbils per a usuaris adults que desitgin iniciar-se en l’ús de les tecnologies de la informació i la comunicació. A aquesta programació s’hi afegeix un nou taller ofert per la Fundació Pere Tarrés i la Fundació Vodafone, adreçat al públic major de 55 anys.

“Aprèn a utilitzar el teu smartphone des de zero”
Dimarts 27 i dijous 29 de novembre de 2018, de 17 a 19 h

L’objectiu d’aquest taller és que els participants aprenguin què és i com és un smartphone, i practicaran accions com encendre/apagar/reiniciar l’smartphone, què signifiquen les icones de la pantalla, configurar l’agenda de contactes, trucar i rebre trucades, personalització de la interfície i l’ús d’altres aplicacions bàsiques.

Aquest taller s’emmarca en el projecte de Formació en dispositius mòbils per a majors de 55 anys, una acció conjunta de la Fundació Pere Tarrés i la Fundació Vodafone de capacitació digital dirigit a un públic major de 55 anys i centrat en l’aprenentatge de la utilització de dispositius mòbils. Porta en execució des de 2013, gràcies al finançament de la Fundación Vodafone, amb un alt índex de satisfacció per part de l’alumnat i les entitats que col·laboren amb el projecte.

Els interessats o interessades a participar-hi, cal que s’inscriguin prèviament a l’Àrea d’audiovisuals de la biblioteca. El taller és gratuït i les places són limitades.

Us animem a participar-hi!