Taller de màgia a la biblioteca!

Previ al festival Lleida Tardor Màgica

17/10/2017 16:10
cartell taller de magia

Amb motiu del festival Lleida Tardor Màgica que es durà a terme el dissabte 4 de novembre al Teatre de la Llotja, la biblioteca i l’Associació de Mags i Il·lusionistes de Lleida – AMIL, han organitzat un taller de màgia adreçat a joves a partir de 12 anys.

Aquest taller anirà a càrrec del mag Àlex Cabré, que ensenyarà als participants diversos trucs de màgia, especialment amb cartes. Per això, cal que els participants portin una baralla de cartes de pòquer preferiblement nova.

El taller es realitzarà el dissabte 21 d’octubre a les 11.30 h i per assistir-hi cal inscriure’s prèviament a través del formulari d’inscripció a les activitats infantils i juvenils. Les places són limitades.

Us animem a participar-hi i també a gaudir del festival Lleida Tardor Màgica, amb el qual tindreu entrada reduïda a l’espectacle Dolce Vita del Mag Lari al Teatre de la Llotja el dia 4 de novembre, presentant el carnet de la biblioteca al moment de comprar les entrades.