La biblioteca t'ajuda a practicar uns hàbits cibersaludables!

26/11/2018 16:11
taller ciberseguretat

Dimarts 11 de desembre a les 18 h tindrà lloc a la Biblioteca Pública de Lleida un taller sobre ciberseguretat dins de la campanya “Practica els hàbits cibersaludables” que s’emmarca en el programa Internet Segura, desenvolupat i executat pel Centre de Seguretat de la Informació de Catalunya (CESICAT) del Departament de Polítiques Digitals i Administració Pública.

La campanya s’adreça a la ciutadania amb l’objectiu d’informar sobre els riscos i les bones pràctiques a l’hora de navegar per Internet i fer servir les noves tecnologies i també vol sensibilitzar i conscienciar tota la societat catalana en seguretat a la xarxa.

Així, conjuntament amb el Servei de biblioteques del Departament de Cultura, s’ha organitzat un taller sobre ciberseguretat a sis biblioteques de Catalunya, entre les quals hi ha la Biblioteca Pública de Lleida. En aquest taller de caràcter pràctic i amè amb una durada aproximada d’una hora, es donaran una sèrie de consells i de bones pràctiques amb l’objectiu de fer de la xarxa un espai segur, de respecte i de convivència.

Per a participar-hi, cal ser usuari de dispositius mòbils (telèfons mòbils intel·ligents o tauletes) i portar-lo a la sessió. Les persones interessades cal que s’inscriguin prèviament a l’Àrea d’audiovisuals de la biblioteca. El nombre de places és limitat.

Taller per a la pràctica d’uns hàbits cibersaludables
Dia i hora: Dimarts 11 de desembre a les 18 h
Lloc: Aula de formació de la Biblioteca Pública de Lleida.
Inscripcions a l’Àrea d’audiovisuals. Places limitades.

Us animem a participar al taller i a descobrir la campanya “Practica els hàbits cibersaludables”!