El 25 de maig, vine a la “Supernit a les biblioteques” a la Biblioteca Pública de Lleida!

L’activitat es durà a terme a més de 270 biblioteques de tot Catalunya

09/05/2018 19:05
supernit

El Super3 i el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya han organitzat, per al 25 maig, la “Supernit a les biblioteques”, per tal de promoure la lectura entre el públic infantil. La Supernit té per objectiu fer arribar als més petits la importància de la lectura i, per fer-ho, el Super3 ha ideat una aventura multitudinària, simultània i transmèdia per tot el territori en què els nens i nenes participants ajudaran la Nenúfar i la Matoll perquè puguin sortir de la biblioteca de la casa de la família del Super3 on han quedat tancades pel malvat Sr. Pla.

Els nens i nenes que participin a la “Supernit a les biblioteques”, hauran de resoldre diversos enigmes i obtenir els dos últims números que obriran el cadenat de la superbiblioteca i alliberaran les dues elfes protagonistes. Per a fer-ho comptaran amb les instruccions que els aniran donant diversos personatges del Super3 i en el cas de la Biblioteca Pública de Lleida, l’activitat comptarà amb la col·laboració de l’Aula Municipal de Teatre de Lleida, una alumna de la qual en serà la conductora.

L’activitat està adreçada a nens i nenes a partir de 4 anys i per a participar-hi a la Biblioteca Pública de Lleida, cal inscriure’s prèviament a través del formulari d’activitats infantils. Les inscripcions s’obriran el dia 14 de maig i les places són limitades.

Videojoc “Supernit a les biblioteques”
A més de la trama de la família del Super3, protagonitzada per la Nenúfar i la Matoll i que es pot veure al canal Super3, també s’ha creat expressament un videojoc titulat “Supernit a les biblioteques”, per completar un projecte transmèdia de foment de la lectura entre els nens i nenes. Amb el videojoc “Supernit a les biblioteques”, els súpers poden jugar, des de la web del Super3, amb la Nenúfar i la Matoll i moure’s per una biblioteca per aconseguir un dels quatre números que obre el cadenat, tot agafant llibres virtuals i evitant obstacles. Després de la celebració de la “Supernit a les biblioteques”, els súpers podran introduir una clau secreta, que se’ls haurà dit a les biblioteques, per poder jugar, en mode prèmium, amb el joc, on tots els llibres donen més punts.

Us hi esperem!