Revetlla de Sant Jordi a la biblioteca

Divendres 20 d’abril les biblioteques celebren Sant Jordi!

16/04/2018 15:04
revetlla sant jordi

Des de l’any 2013 les biblioteques públiques de Catalunya celebren la Revetlla de Sant Jordi, una convocatòria excepcional, festiva, participativa, amb activitats culturals per a tothom a l’entorn de la lectura i les biblioteques, impulsada pel Servei de Biblioteques del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

Aquest any se’n celebrarà la sisena edició el divendres 20 d’abril, i a la Biblioteca Pública de Lleida hem preparat les següents activitats:

A partir de les 12 h.
Mostra de novetats de Sant Jordi. Els usuaris que ho desitgin es podran endur 2 novetats de Sant Jordi en préstec amb el carnet de la biblioteca.

A les 18 h.
Marató de contes, a càrrec dels alumnes de la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social de la Universitat de Lleida i la participació del contacontes Ivan Rabassa.
Activitat que compta amb la col·laboració de la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social de la UdL.

I després…
“ZUM”, espectacle musical familiar d’animació a càrrec de La tresca i la verdesca, que és el grup que interpreta la cançó que es pot escoltar abans i després de l'hora del conte a la biblioteca.

Us convidem a participar i a gaudir de la Revetlla de Sant Jordi i a compartir-la les xarxes socials mencionant @bplleida i amb l’etiqueta #RevetllaStJordi.

Que tingueu una bona diada!