Revetlla de Sant Jordi a la biblioteca!

Divendres 21 d’abril les biblioteques celebren Sant Jordi!

13/04/2017 16:04
Revetlla Sant Jordi

Des de l’any 2013 les biblioteques públiques de Catalunya celebren la Revetlla de Sant Jordi, una convocatòria excepcional, festiva, participativa, amb activitats culturals per a tothom a l’entorn de la lectura i les biblioteques, impulsada pel Servei de Biblioteques del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

Aquest any se’n celebrarà la cinquena edició el divendres 21 d’abril, i a la Biblioteca Pública de Lleida hem preparat les següents activitats:

A partir de les 12 h. Claustre de l’Hemeroteca
Mostra de novetats de Sant Jordi. Els usuaris que ho desitgin es podran endur 2 novetats de Sant Jordi en préstec amb el carnet de la biblioteca.

A les 18 h. Claustre de l’Hemeroteca
Marató de contes, a càrrec dels alumnes de la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social de la Universitat de Lleida i la participació del contacontes Ivan Rabassa.
Amb la col·laboració de la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social de la UdL i Biblioteca Pública de Lleida.

A les 20 h. Sala d’actes
“AMOR. Arrels, branques i fulles”. Espectacle de música i poesia a càrrec d'Heura Gaya, Meritxell Gené, Meritxell Cucurella-Jorba i Txabi Àbrego.

I a més… Passeu pel nostre photocall, feu-vos una foto i compartiu-la a les xarxes socials mencionant @bplleida i amb l’etiqueta #RevetllaStJordi.

Us convidem a participar i a gaudir de la Revetlla de Sant Jordi i us desitgem una bona diada!