Accés al contingut Accés al menú de la secció
Inici  > Actualitat  > Revetlla de Sant Jordi a la ...

Dijous, 13 d'abril de 2017

Revetlla de Sant Jordi a la biblioteca!

Divendres 21 d’abril les biblioteques celebren Sant Jordi!

Revetlla Sant Jordi

Des de l’any 2013 les biblioteques públiques de Catalunya celebren la Revetlla de Sant Jordi, una convocatòria excepcional, festiva, participativa, amb activitats culturals per a tothom a l’entorn de la lectura i les biblioteques, impulsada pel Servei de Biblioteques del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya.

Aquest any se’n celebrarà la cinquena edició el divendres 21 d’abril, i a la Biblioteca Pública de Lleida hem preparat les següents activitats:

A partir de les 12 h. Claustre de l’Hemeroteca
Mostra de novetats de Sant Jordi. Els usuaris que ho desitgin es podran endur 2 novetats de Sant Jordi en préstec amb el carnet de la biblioteca.

A les 18 h. Claustre de l’Hemeroteca
Marató de contes, a càrrec dels alumnes de la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social de la Universitat de Lleida i la participació del contacontes Ivan Rabassa.
Amb la col·laboració de la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social de la UdL i Biblioteca Pública de Lleida.

A les 20 h. Sala d’actes
“AMOR. Arrels, branques i fulles”. Espectacle de música i poesia a càrrec d'Heura Gaya, Meritxell Gené, Meritxell Cucurella-Jorba i Txabi Àbrego.

I a més… Passeu pel nostre photocall, feu-vos una foto i compartiu-la a les xarxes socials mencionant @bplleida i amb l’etiqueta #RevetllaStJordi.

Us convidem a participar i a gaudir de la Revetlla de Sant Jordi i us desitgem una bona diada!