La biblioteca presenta "Poker de llibres" per als més joves

Inauguració de l'espai i del blog de crítica i recomanació de literatura juvenil

05/01/2016 11:01
poker de llibres

La biblioteca dóna el tret de sortida aquest 2016 a "Poker de llibres", un projecte de crítica i recomanació de literatura juvenil on els mateixos joves són els protagonistes.

Mitjançant aquest projecte, la biblioteca vol potenciar el fons de literatura juvenil, coneixent i adaptant-se als gustos d'aquest públic. Per això, s'ha format un grup de joves molt lectors que, coordinats per la responsable de l'Àrea Infantil i Juvenil, seleccionaran i recomanaran les obres que es van llegint per facilitar la tria als altres lectors.

Les obres recomanades es podran veure a l'espai habilitat a l'Àrea Infantil i Juvenil, amb els llibres marcats amb la icona de "Poker de llibres" al llom, i també al blog http://pokerdellibres.blogspot.com.es/, que el grup de joves anirà actualitzant periòdicament.

Aquest projecte ha estat ideat per Xosse Nofre, responsable de l'Àrea Infantil i Juvenil de la biblioteca i ha comptat amb un pressupost de 3000 € del Departament de Cultura.

Presentació del projecte i inauguració de l'espai per a joves i el blog, adreçada a joves, famílies i professionals del món de l'educació.
Dia: divendres, 8 de gener de 2016.
Hora: 12 h.
Lloc: Àrea Infantil i Juvenil.

Podeu comentar i seguir totes les novetats d'aquest projecte a través de les xarxes amb l'etiqueta #pokerdellibres.

Us hi esperem!