Accés al contingut Accés al menú de la secció
Inici  > Actualitat  > Llegeix que fa fort. “Tiros” i ...

Dimarts, 30 de maig de 2017

Llegeix que fa fort. “Tiros” i crims a la biblioteca

llegeix que fa fort

Del 2 de juny al 29 d’agost la Biblioteca Pública de Lleida acollirà l’activitat “Llegeix que fa fort. 'Tiros' i crims a les biblioteques de Lleida”, una iniciativa de la Central de Biblioteques de Lleida que té l’objectiu de posar en relleu la literatura del gènere policíac i la narrativa negra.

En el cas de la biblioteca, l’inici de l’activitat coincideix amb la celebració del festival “Segre de negre”, que tindrà lloc a Lleida els dies 2 i 3 de juny.

“Llegeix que fa fort…” es composa de dues exposicions que itineraran per les biblioteques de Ponent, el Pirineu i l’Aran durant l’any 2017:
"Un disparo al autor", de la fotògrafa Ana Portnoy: adreçada al públic adult. Consisteix en un conjunt de 17 retrats fotogràfics de coneguts autors de novel·la negra i es complementa amb una mostra del fons d'aquests autors.
"S'ha escrit un crim", produïda pel Consell Català del Llibre Infantil i Juvenil (ClijCat) i adquirida per la Central de Biblioteques de Lleida. Sota el símbols d'una lupa o una pistola, tothom que s'hi apropa es troba amb 9 banderoles explicatives i un centenar de llibres infantils i juvenils amb històries on es plantegen casos misteriosos.

Ambdues exposicions comptaran amb una mostra de documents de la biblioteca per endur-se en préstec, i amb una guia de lectura complementària perquè els usuaris puguin disposar de recomanacions literàries sobre el gènere negre i policíac.

Us animem a visitar les exposicions i a endinsar-vos en el món de la novel·la negra i policíaca, ja sigui rellegint els clàssics o explorant noves creacions.