La biblioteca amb les fires del llibre

22/11/2017 12:11
fires llibre

Durant l’any 2017 la biblioteca ha estat present en diverses fires literàries en les quals ha pogut adquirir documents per incorporar a la col·lecció.

Concretament, les fires a les quals ha participat són:
-Saló del Còmic.
-Món llibre.
-Fira del Llibre del Pirineu d’Organyà.
-Setmana del Llibre en Català.
-Cervera, Vila del Llibre.
-Saló del Manga.

Les compres a fires del llibre són possibles gràcies al programa “Fires” que du a terme el Servei de biblioteques de la Generalitat de Catalunya per tal de contribuir a la celebració de les fires de promoció del llibre que es fan anualment a Catalunya i dinamitzar-les amb la participació de les biblioteques. D’aquesta manera, les fires organitzen activitats per al col·lectiu bibliotecari i les biblioteques poden adquirir les últimes novetats directament a les parades dels editors i llibreters que exposen a les fires. El pressupost per a la Biblioteca Pública de Lleida ha estat de 2.400 € en aquest programa.

Sens dubte, és una molt bona iniciativa per tenir al dia les col·leccions i ampliar el catàleg de documents disponibles a la biblioteca per als usuaris.