Activitats a la biblioteca per la Fira de Titelles de Lleida!

05/05/2017 14:05
fira titelles

La Fira de Titelles de Lleida celebra la seva 28a edició del 5 al 7 de maig.
Com cada any, la biblioteca acull diverses activitats en el marc de la fira, a les quals us convidem a participar.

Exposició de titelles i autòmats de la companyia La Tartana Teatro.
Calendari i horaris:
Divendres de 16 a 20 h
Dissabte de 10 a 14 i de 16 a 20 h
Diumenge de 10 a 14 h
Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.

Dissabte 6 de maig
ANIMAC a la fira. Projecció de curtmetratges d’animació. Durada: 30 min. Adreçat a públic familiar i professionals.
Horari: 11.30 h.
Lloc: Sala de projeccions.

Projecció del documental "Construyendo teatro. 40 años de oficio". Dir. Elena Muñoz. Durada: 60 min. Documental que narra l’evolució de la companyia La Tartana.
Horari: 12 h.

Horari: 17.15 h.

Horari: 18 h.

Diumenge 7 de maig
Horari: 11.30 h.

Horari: 12 h.
Lloc: Sala de projeccions.

Podeu consultar més informació i el programa d’actes de la Fira a la pàgina web www.firatitelles.com.