Accés al contingut Accés al menú de la secció
Inici  > Actualitat  > La Biblioteca acull un concert ...

Dilluns, 05 de juny de 2017

La Biblioteca acull un concert en el marc del Festival SIMFONIC.

L’Aula de Sons de Lleida actuarà al Claustre de l’Hemeroteca

simfonic
L'Aula de sons al concert de l'any passat.

El dia 10 de juny de 2017 a les 18 h, se celebra el Festival SIMFONIC arreu de Catalunya i Balears. Aquest festival presenta una diada de 100 concerts simultanis i gratuïts realitzats per més de 5.000 estudiants de les escoles de música a diferents racons emblemàtics de Catalunya i les Illes Balears, transformant els seus diferents municipis en veritables ciutats-concert.

Així doncs, per cinquè any consecutiu, el Claustre de l’Hemeroteca de la Biblioteca Pública de Lleida acollirà un dels concerts del Festival. En concret, el de l’Aula de Sons, que ens presentarà un repertori fet a partir dels següents ingredients-instruments tradicionals de la nostra música autòctona: acordió diatònic, gralla, flabiol, tarotes, instruments de pua, percussions. Cuits a foc lent i especiats amb repertori popular del nostre país: tocs de seguici, balls de parella (vals, masurca, pas-doble, polca) i també repertori modern; interpretat per alumnes i professors de l’escola.

Aquest projecte neix l’any 2010 de la mà de l’Associació cultural SECRETSBCN davant la voluntat de mostrar la tasca que venen desenvolupant les escoles de música, aconseguir que els joves músics siguin els protagonistes per un dia i quina millor manera de fer-ho que portant la música a diferents indrets màgics de Catalunya.

El Festival SIMFONIC està pensat per a tots els ciutadans: jovent, adults, persones grans i famílies que vulguin passar una tarda especial gaudint de bona música en uns espais diferents i participar d’un projecte de ciutat pioner i innovador.

Us convidem a gaudir-ne!