Gaudeix d'entrada reduida al Museu de Lleida amb el carnet de la Biblioteca

Més avantatges amb el Carnet

14/09/2017 00:09
Museu de Lleida

El Museu de Lleida ofereix l'entrada a preu reduït presentant el carnet de la Biblioteca Pública de Lleida a la taquilla.

Us recomanem l'exposició "Fams i abundàncies", del 7 de setembre al 19 de novembre de 2017.

L'exposició Fams i abundàncies és el primer projecte expositiu conjunt de la Xarxa de Museus d'Història i Monuments de Catalunya (xMHCat). La mostra, comissariada per Josep Maria Solias, reflexiona sobre com la gana i la inseguretat han perseguit la humanitat des dels seus inicis.

Fams i abundàncies explica l'evolució històrica de Catalunya a partir de la fam i la lluita per tractar d'evitar-la. L'exposició consta de 14 àmbits que mostren més d'una seixantena d'objectes, cedits pels museus que integren la Xarxa, que reflecteixen la vida quotidiana a Catalunya al llarg de la història, des de la prehistòria fins als nostres dies.

HORARIS
De l’1 d’octubre al 31 de maig (hivern), de 10 a 14 h i de 16 a 18 h.
De l’1 de juny al 30 de setembre (estiu), de 10 a 14 h i de 17 a 19 h
Divendres, diumenges i festius, de 10 a 14 h
Tancat tots els dilluns (excepte festius), 25 i 26 de desembre, 1 i 6 de gener, Divendres Sant i dilluns de Pasqua.

Museu de Lleida Diocesà i Comarcal
C/ Sant Crist, 1
25002 Lleida
Tel.: 973 28 30 75
museu@museudelleida.cat

Més informació a: http://www.museudelleida.cat/

Nota: La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de possibles canvis o anul·lacions d'espectacles programats al Museu de Lleida. Es recomana consultar les cartelleres oficials d'aquest Museu per tenir la informació actualitzada.