Gaudeix d'entrada reduida al Museu de Lleida amb el carnet de la Biblioteca

Més avantatges amb el Carnet

29/05/2018 12:05
Museu de Lleida

El Museu de Lleida ofereix l'entrada a preu reduït presentant el carnet de la Biblioteca Pública de Lleida a la taquilla.

Et recomanem

Exposició "Agramuntophitecus. Guinovart, matèria i litúrgia".

Sala d’exposicions temporals, del 9 de maig al 22 de juliol.

Entrada gratuïta.

Exposició organitzada conjuntament amb l’Espai Guinovart d’Agramunt. La mostra, emmarcada dins la programació de l’Any Guinovart, presenta un diàleg entre objectes de les col·leccions del museu i obres de Josep Guinovart. El diàleg s’estableix ja sigui per la matèria, per la iconografia, o bé per qüestions formals o conceptuals. En total, una quarantena d’obres que es relacionen de diverses formes, tot i pertànyer a cronologies molt diferenciades. Un poètic escrit de l’antropòleg i escriptor català Adrià Pujol teixeix les complicitats entre les peces del Museu de Lleida i les obres de Guinovart.

HORARIS
De l’1 d’octubre al 31 de maig (hivern), de 10 a 14 h i de 16 a 18 h.
De l’1 de juny al 30 de setembre (estiu), de 10 a 14 h i de 17 a 19 h
Divendres, diumenges i festius, de 10 a 14 h
Tancat tots els dilluns (excepte festius), 25 i 26 de desembre, 1 i 6 de gener, Divendres Sant i dilluns de Pasqua.

Museu de Lleida Diocesà i Comarcal
C/ Sant Crist, 1
25002 Lleida
Tel.: 973 28 30 75
museu@museudelleida.cat

Més informació a: http://www.museudelleida.cat/

Nota: La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de possibles canvis o anul·lacions d'espectacles programats al Museu de Lleida. Es recomana consultar les cartelleres oficials d'aquest Museu per tenir la informació actualitzada.