Accés al contingut Accés al menú de la secció
Inici  > Actualitat  > Gaudeix d'entrada reduida al ...

Dimecres, 24 de maig de 2017

Gaudeix d'entrada reduida al Museu de Lleida amb el carnet de la Biblioteca

Et recomanem l'exposició "Vestir la moda. Modes de vestir a les terres de Lleida (segles XVIII-XX)"

Museu de Lleida

El Museu de Lleida ofereix l'entrada a preu reduït presentant el carnet de la Biblioteca Pública de Lleida a la taquilla.

Destaquem l'exposició Vestir la moda. Modes de vestir a les terres de Lleida (segles XVIII-XX)

Del 9 de maig al 23 de juliol de 2017. Sala d’exposicions temporals

L’exposició, comissariada per Rosa Figueras, és una producció itinerant de la Xarxa de Museus de les Terres de Lleida i Aran, que ja s’ha vist al Museu de la Noguera, a l’Ecomuseu de les Valls d’Àneu, al Museu de Cervera i al Museu Comarcal d’Urgell-Tàrrega.

Es mostren una seixantena d’objectes dels segles XVIII, XIX i inicis del XX, procedents de cinc museus de les terres de Lleida (Museu de la Noguera, Museu Comarcal de Cervera, Museu Comarcal de l’Urgell, Ecomuseu de les Valls d’Àneu i Museu de Lleida). La novetat de la mostra del Museu de Lleida és la incorporació a l’exposició d’una trentena de pintures i escultures procedents del Museu d’Art Jaume Morera de Lleida, a més de fotografies procedents de diverses institucions. Miquel Viladrich, Jaume Morera, Manuel Villegas, Xavier Gosé, Baldomer Gili Roig, Lluís Masriera, Santiago Rusiñol i altres, són els pintors que complementen els vestits i altres objectes, de manera que donen a conèixer el volum i la personalitat de les diferents peces de roba i dels guarniments que ens presenta l’exposició. La mostra, a més, presenta la que, segurament, és la millor obra de Viladrich, “L’alcalde d’Almatret”, prestada per a l’ocasió per la Diputació de Lleida.

HORARIS
De l’1 d’octubre al 31 de maig (hivern), de 10 a 14 h i de 16 a 18 h.
De l’1 de juny al 30 de setembre (estiu), de 10 a 14 h i de 17 a 19 h
Divendres, diumenges i festius, de 10 a 14 h
Tancat tots els dilluns (excepte festius), 25 i 26 de desembre, 1 i 6 de gener, Divendres Sant i dilluns de Pasqua.

Museu de Lleida Diocesà i Comarcal
C/ Sant Crist, 1
25002 Lleida
Tel.: 973 28 30 75
museu@museudelleida.cat

Més informació a: http://www.museudelleida.cat/

Nota: La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de possibles canvis o anul·lacions d'espectacles programats al Museu de Lleida. Es recomana consultar les cartelleres oficials d'aquest Museu per tenir la informació actualitzada.