Gaudeix de descomptes a l’ANIMAC amb el carnet de la biblioteca!

Del 22 al 25 de febrer

07/02/2018 12:02
animac

Animac, la Mostra Internacional de Cinema d’Animació de Catalunya organitzada per l’Ajuntament de Lleida, celebra aquest any la seva 22a edició del 22 al 25 de febrer a Lleida.

Enguany, l’Animac vol celebrar la unió creativa i les sinergies entre animació i música. Del jazz al techno, de la música clàssica als paisatges sonors més experimentals, l'animació vibra en les pantalles amb músiques extraordinàries. La programació inclourà retrospectives, projeccions especials, i sessions amb música en directe.

Com en les anteriors edicions, els usuaris de la Biblioteca Pública de Lleida poden gaudir d’entrada reduïda presentant a taquilla el carnet de la biblioteca.

Punts oficials de venda d’entrades:
VENDA ANTICIPADA ONLINE: AQUÍ
De l'1 al 20 de febrer de 2018. Caldrà mostrar el carnet de la biblioteca a l’hora d’accedir al recinte.

VENDA DURANT LA MOSTRA
A la Taquilla Animac (al Hall del Teatre de la Llotja. Av. Tortosa 6-8)
Horari: de 9 a 13.30 h i de 15.30 h fins mitja hora abans de l'inici de l'última sessió.

Per a més informació visita la web www.animac.cat

Llocs:
-La Llotja de Lleida. Av. Tortosa 6-8; 25005 Lleida
-CaixaForum. Av. Blondel, 3 ; 25002 Lleida
-Cafè del Teatre. C. Roca Labrador, 2, bis, 25003 Lleida
-La casa de la bomba. C. Camp de Mart, 31, 25006 Lleida

Dies: 22, 23, 24 i 25 de febrer de 2018.

Nota: La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de possibles canvis o anul·lacions d’activitats programades al Festival ANIMAC. Es recomana consultar les cartelleres oficials del festival per tenir la informació actualitzada.

Descarrega't el programa de mà