La campanya “Fas 6 anys, tria un llibre” finalitza a la biblioteca

21/11/2018 14:11
fas 6 anys

Del 15 d’octubre al 30 de novembre s’està duent a terme la campanya Fas 6 anys, tria un llibre mitjançant la qual, tots els infants que aquest 2018 compleixin 6 anys poden bescanviar la targeta-regal que han rebut a casa seva a qualsevol de les llibreries participants i triar un llibre per començar així la seva biblioteca particular.

Aquesta campanya té com a objectius que els nens i les nenes descobreixin les llibreries amb un adult, i que aprenguin a donar valor al llibre. És una acció de foment de la lectura dins del Pla de lectura 2020 del Departament de Cultura amb el Gremi de Llibreters de Catalunya amb la col·laboració dels departaments d’Ensenyament, de Vice-Presidència, Economia i Hisenda, d'Acció Exterior, Relacions Institucionals i Transparència i la participació del Gremi d’Editors de Catalunya, l’Associació d’Editors en Llengua Catalana, la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA), IDESCAT, RENFE  i l'ONCE.

La Biblioteca Pública de Lleida acollirà l’acte de cloenda de la campanya, que tindrà lloc dissabte 1 de desembre amb l’espectacle participatiu “Balla’m un llibre”, pensat exclusivament per als nens i nenes que han participat a la campanya. L’espectacle serà a càrrec de la ballarina Clàudia Solwat, que convidarà als infants a jugar amb l’objecte-llibre, per després endinsar-se en les seves pàgines, emprant el llenguatge corporal propi de la dansa. Tots els infants que hagin bescanviat la targeta-regal rebran una invitació per assistir a l’acte i han d'enviar un missatge a l’adreça de correu electrònic bplleida.cultura@gencat.cat si estan interessats a assistir-hi. Posteriorment la biblioteca confirmarà la reserva de plaça ja que les places són limitades.

L’acte serà presidit per l’Honorable Sra. Laura Borràs, consellera de Cultura i comptarà amb el suport dels representants de les entitats col·laboradores.