Nadal a la biblioteca

Vine a la biblioteca a buscar la carta per escriure als Reis Mags!

22/12/2017 13:12
carta als reis

És l’hora de preparar la carta als Reis i la biblioteca t’ho posa molt fàcil!

Com cada any, pots passar per l’Àrea Infantil i Juvenil a recollir la carta per escriure als Reis Mags d’Orient que ha editat el Servei de Biblioteques. Com a novetat, enguany també podràs recollir el sobre per posar la carta perquè t’asseguris que arribi correctament a Ses Majestats.

Les il·lustracions de la carta i el sobre són obra de Bruna Valls (Palafrugell, 1989), que també ha pensat en deixar un espai per demanar els llibres que vulguis.

I si no saps quins llibres demanar, nosaltres t’ajudem! Pots consultar la selecció de llibres que trobaràs a http://biblioteques.gencat.cat/cartareis, o bé pots passar per l’Àrea infantil i juvenil a fer un cop d’ull a l’aparador de novetats. Segur que en trobaràs més d’un que t’agradarà!

A més a més, el dia 3 de gener de 2018 a les 12 h podràs venir a saludar al Camarlenc, ja que vindrà a la biblioteca a recollir totes les cartes que els nens i nenes de Lleida hagin preparat.

Et desitgem unes Bones Festes plenes de lectures!

Descarrega't la carta i el sobre