Gaudeix d'entrada gratuïta al Castell Templer de Gardeny

Reviu les intrigues de l'Orde del Temple

24/04/2018 12:04
Castell Gardeny

El Castell Templer de Gardeny ofereix entrada gratuïta als usuaris de la Biblioteca Pública de Lleida que presentin el carnet de soci al moment de comprar les entrades.

Us recomanem:
Visites guiades al Castell de Gardeny. Reviu les intrigues de l'Orde del Temple, la comunitat de monjos guerrers que va viure la seva màxima esplendor a Lleida entre els segles XII i XIII.

• 2n diumenge de mes: Templer per un dia. Visita dinamitzada per a famílies.
  • 4t diumenge de mes: La poderosa comanda de Gardeny. Visita guiada històrica.

Imprescindible inscripció prèvia (places limitades) a:
Turisme de Lleida, c. Major, 31. Tel. 973700319 - infoturisme@paeria.cat
Preu visita: 5 € / persona (no hi ha descompte amb el carnet de la biblioteca). Gratis per als menors de 13 anys (màxim 2 infants per adult).

I si arribes al castell amb el bus turístic de les 11 i les 12 h els caps de setmana i festius, tindràs entrada gratuïta!

Turó de Gardeny, s/n. Lleida
Tel. 973271942
gardeny@paeria.es

Horaris
Del 12 de setembre al 30 de novembre i de l'1 de febrer al 23 de juny
De dilluns a divendres: tancat
Dissabtes, diumenges i festius: de 10 a 13.30h

Del 24 de juny a l'11 de setembre
De dimarts a diumenges i festius: de 10 a 14h
Dilluns tancat.

Tancat desembre i gener.

Tancament de la guixeta 30' abans de l'hora de tancament del Castell.

Nota: La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de possibles canvis o anul·lacions d'activitats programades al Castell Templer de Gardeny. Es recomana consultar les cartelleres oficials d’aquest equipament per tenir la informació actualitzada.