Avantatges al CaixaForum Lleida amb el carnet de la Biblioteca

Gaudeix de les activitats a preu reduït

18/04/2018 12:04
CaixaForum Lleida

CaixaForum Lleida us ofereix el 50% de descompte en les entrades de les activitats de pagament.

Cal presentar el carnet de la Biblioteca en el moment de comprar les entrades.

Et recomanem:

Fins al 22 de juliol de 2018
Exposició Ramon Pichot. D'Els Quatre Gats a La Maison Rose.
Amic de Picasso i referent artístic de Dalí, Ramon Pichot és una figura destacada de l'art de començament del segle XX, tot i que poc coneguda. Aquesta exposició –la primera monogràfica dedicada a l'artista– planteja un itinerari vital i artístic a través de tres escenaris que el van marcar: Barcelona, París i Cadaqués.

Visites comentades.
Tots els dissabtes des del 17 de febrer al 21 de juliol, a les 18.30 h, en català
Els diumenges 25 de març, 29 d'abril, 20 de maig, 17 de juny i 15 de juliol, a les 12 h, en castellà
Divendres 18 de maig, a les 18.30 h, entrada gratuïta amb motiu del Dia Internacional dels Museus
Dissabte 19 de maig a les 18.30 i 21 h, entrada gratuïta amb motiu de la Nit dels Museus

La visita està dirigida per un mediador que, a partir del diàleg amb els participants, presenta els temes claus de l'exposició, els contextualitza i resol els possibles dubtes o preguntes que puguin sorgir.

Preu: 3€ / Amb el carnet de la Biblioteca Pública de Lleida: 50% descompte.

Visites comentades per a famílies.
Dissabte 19 de maig, a les 17.30 h, entrada gratuïta amb motiu de la Nit dels Museus
Diumenge 10 de juny, a les 12 h
Els dijous 5, 12 i 19 de juliol, a les 19 h

Uniu-vos a una visita especialment pensada per a famílies que inclou un recorregut per l'exposició i activitats participatives dins de l'espai expositiu.
Conduïdes per un mediador, les visites es basen en un tema principal de l'exposició que es desenvolupa entorn de les obres que s'hi mostren.

Preu: 2€ / Amb el carnet de la Biblioteca Pública de Lleida: 50% descompte.

Cafè tertúlia: Ramon Pichot. D'Els Quatre Gats a la Maison Rose
18 d'abril, 24 de maig i 12 de juny, a les 18 h

Una visita tranquil·la aprofundint en els temes o els aspectes que més interessin als visitants i conduïda per un mediador.
Una vegada acabada la visita, es compartiran impressions sobre l'exposició en una tertúlia participativa que inclou material complementari i que s'acompanya d'una tassa de cafè (o equivalent).

Preu: 4€ / Amb el carnet de la Biblioteca Pública de Lleida: 50% descompte.

TROBADES AMB... BOA MISTURA
Dijous 3 de maig, a les 19 h
Coneixerem els secrets que amaga el procés interdisciplinari Boa Mistura
Preu: 4 €. 50% de descompte amb el carnet
Més informació a:

UNIVERSOS LITERARIS: ELS MEUS POETES
Dimecres 16 de maig, a les 19 h
Conferència a càrrec de l’actor i director Mario Gas, el qual farà un repàs dels poemes que més l'han tocat
a la seva vida, de Shakespeare a Gil de Biedma, i en recitarà alguns.
Preu: 4 €. 50% de descompte amb el carnet
Més informació a:

Av. Blondel, 3
25002 Lleida

De dilluns a dissabte, de 10 a 20 h.
Diumenges i festius, d'11 a 14 h.
24 i 31 de desembre, de 10 a 14 h.
Tancat els dies 25 de desembre, 1 de gener, i de l'1 al 31 d'agost.

Nota: La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de possibles canvis o anul·lacions d'activitats programades a CaixaForum Lleida. Es recomana consultar les cartelleres oficials de CaixaForum Lleida per tenir la informació actualitzada.