Avantatges al CaixaForum Lleida amb el carnet de la Biblioteca

Gaudeix de les activitats a preu reduït

26/09/2018 12:09
CaixaForum Lleida

CaixaForum Lleida us ofereix el 50% de descompte en les entrades de les activitats de pagament.

Cal presentar el carnet de la Biblioteca en el moment de comprar les entrades.

Et recomanem:

Dissabte 6 d'octubre, d'11 a 19.30h
Festival Nanoarts: festival d'art en família.
Tot un dia de cinema, arts i tallers per crear i experimentar la llum en família. Descarrega't el programa de mà amb totes les activitats. Preu: menors de 3 anys entrada gratuïta / Amb el carnet de la Biblioteca Pública de Lleida: 50% de descompte.

Dijous 18 d'octubre, 19h
Trobades amb... Joan Petit (El petit de Cal Eril)
Preu: 4€ / Amb el carnet de la Biblioteca Pública de Lleida: 50% descompte.

Dissabte 20 i 27 d'octubre, 18h
Pell de llarinté, cua de tiré.
Espectacle basat en un conte mandinga sorgit de les festes del naixement.                                                              Preu: 6€ / Amb el carnet de la Biblioteca Pública de Lleida: 50% de descompte.

Cicle de cinema: matinals de cinema.
Del 10 d'octubre al 18 de novembre. Consulteu les dates de les projeccions al següent enllaç: Matinals de cinema    Preu: 4€ / Amb el carnet de la Biblioteca Pública de Lleida: 50% descompte.

Cicle de conferències: Una història del color en fotografia: de Robert Capa a l'actualitat.
Del 16 d'octubre al 6 de novembre. Consulteu les dates de les conferències i debats al següent enllaç: Cicle de conferències. Preu: 4€ / Amb el carnet de la Biblioteca Pública de Lleida: 50% descompte.

Av. Blondel, 3
25002 Lleida

De dilluns a dissabte, de 10 a 20 h.
Diumenges i festius, d'11 a 14 h.
24 i 31 de desembre, de 10 a 14 h.
Tancat els dies 25 de desembre, 1 de gener, i de l'1 al 31 d'agost.

Nota: La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de possibles canvis o anul·lacions d'activitats programades a CaixaForum Lleida. Es recomana consultar les cartelleres oficials de CaixaForum Lleida per tenir la informació actualitzada.