Avantatges amb el carnet de la biblioteca al Cafè del Teatre

Gaudeix d’entrada reduïda presentant el carnet

22/11/2017 12:11
Cafè del Teatre

Foto: Joan Batet.

Des del mes de juny els socis de la biblioteca poden gaudir d'un nou avantatge en les activitats culturals de la ciutat de Lleida, concretament als concerts del Cafè del Teatre de l'Escorxador.

Es podran adquirir les entrades a preu reduït presentant el carnet de la biblioteca a taquilla. El descompte és vàlid per a tots els concerts on s'especifica entrada reduïda o anticipada.

Dijous, 23 de novembre de 2017, 22 h
Rick Margitza Quartet
El saxofonista nord-americà Rick Margitza és un dels músics de jazz més respectats del panorama internacional. Arriba a Lleida com a líder del seu propi projecte, després d'enlluernar durant dècades públics de tot el món.
Preu: 15 € / Amb el carnet de la biblioteca: 12 €

Divendres, 24 de novembre de 2017, 20.00 h
Cicle EntreArpes - Modern Troubadours
Una combinació d'ingredients molt interessant amb la que es clourà el cicle EntreArpes 2017, cicle d'accions artístico-musicals al territori lleidatà que tenen com a element comú l'arpa.
Preu: 10 € / Amb el carnet de la biblioteca: 8 €

Dissabte, 25 de novembre de 2017, 21.30 h
Benny Golson Quartet + Fernando Marco & Dave Mitchell Duet
Obriran el concert Fernando Marco i Dave Mitchell, dos músics de llarga experiència en la guitarra de jazz.
Benny Golson és un dels gegants del jazz, encara actiu i en plena forma. Escoltar-lo en un espai de proximitat com el Cafè del Teatre serà tot un privilegi.
Preu: 20 € / Amb el carnet de la biblioteca: 18 €

Diumenge, 26 de novembre de 2017, 20.00 h
Giulia Valle Trio
La contrabaixista italiana Giulia Valle ha desenvolupat des de la seva base a Barcelona una sòlida carrera internacional que l'ha situada en els escenaris més rellevants del món. El seu trio, juntament amb el pianista Marco Mezquida i el bateria David Xirgu, és una de les propostes actuals més interessants sorgides de l'escena catalana per projectar-se arreu del món.
Preu: 12 € / Amb el carnet de la biblioteca: 10 €

Adreça:
Cafè del Teatre Escorxador de Lleida
C/ Roca Labrador, 2bis
25003 Lleida

Horari:
Obert de dimecres a diumenge de 19.00h a 02.00h.
Divendres i dissabtes obert fins a les 03.00h.

Venda d'entrades a la taquilla del Cafè del Teatre i per internet a http://www.cafedelteatre.com/entrades/

Nota: La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de possibles canvis o anul·lacions d'activitats programades al Cafè del Teatre. Es recomana consultar les cartelleres oficials del Cafè del Teatre per tenir la informació actualitzada.