Nous avantatges amb el carnet de la biblioteca!

Gaudeix d’entrada reduïda al Cafè del Teatre

07/09/2017 12:09
Cafè del Teatre

Foto: Joan Batet.

Des d'aquest mes de juny els socis de la biblioteca poden gaudir d'un nou avantatge en les activitats culturals de la ciutat de Lleida, concretament als concerts del Cafè del Teatre de l'Escorxador.

Es podran adquirir les entrades a preu reduït presentant el carnet de la biblioteca a taquilla. El descompte és vàlid per a tots els concerts on s'especifica entrada reduïda o anticipada.

Dissabte 9 de setembre de 2017, 22.30 h
Ton Llevot presenta Tonet amb Carla Blanch
Ton al costat de Carla Blanch ens presenta el seu disc en solitari "Tonet", en el qual sintetitza tots els estils que al llarg de la seva carrera li han interessat.
Preu: 8 € / Amb el carnet de la biblioteca: 6 €

Divendres 22 de setembre 2017, 22.30 h
21è Mercat de la Música: The Phantom Surfers
Possiblement la banda més divertida que hagi donat mai el gènere, són els reis absoluts del Surf Trash.
Preu: 12 € / Amb el carnet de la biblioteca: 10 €

Dissabte 23 de setembre 2017, 22.30 h
21è Mercat de la Música: The Link Quartet
Històrica formació italiana, un dels màxims exponents dels sons més groovies dels 60 i 70 amb l'orgue Hammond com a referència. Presentaran a Lleida el seu darrer llarga durada, "Minimal Animal".
Preu: 10 € / Amb el carnet de la biblioteca: 8 €

Diumenge 24 de setembre 2017, 20 h
The Real Mckenzies + Violets
Per celebrar la gesta del seu 25 aniversari, The Real McKenzies tornen amb el seu desè i millor treball fins a dia d'avui, "Two Devils Will Talk".
Preu: 13 € / Amb el carnet de la biblioteca: 10 €

Divendres 29 de setembre 2017, 22 h
Animic + Nuu
Animic, el quintet liderat per la parella Ferran Palau – Louise Samson, ens presenta el seu sisè àlbum d'estudi titulat "Skin". Nuu és un duet barceloní de pop electrònic, ambient i indielectrònica format per Aida Oset i Guillem Llotje, aquest any han tret el seu primer àlbum, "Gloom", que presentaran a CURTCIRCUIT 2017.
Preu: 8 € / Amb el carnet de la biblioteca: 6 €

Dissabte 14 d'octubre de 2017, 22.30 h
La Iaia / Tornar a ser u
La Iaia venen a presentar el tercer disc, "Tornar a ser u" (autoeditat, 2017), amb cançons en primera persona que reflecteixen, sovint des d'enfocaments estilísticament naïf, la perplexitat vital enfront moments que se saben determinants per al futur personal i col·lectiu.
Preu: 12 € / Amb el carnet de la biblioteca: 10 €

Adreça:
Cafè del Teatre Escorxador de Lleida
C/ Roca Labrador 2bis
25003 Lleida

Horari:
Obert de dimecres a diumenge de 19.00h a 02.00h.
Divendres i dissabtes obert fins a les 03.00h.

Venda d'entrades a la taquilla del Cafè del Teatre i per internet a http://www.cafedelteatre.com/entrades/

Nota: La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de possibles canvis o anul·lacions d'activitats programades al Cafè del Teatre. Es recomana consultar les cartelleres oficials del Cafè del Teatre per tenir la informació actualitzada.