Avantatges amb el carnet de la biblioteca al Cafè del Teatre

Gaudeix d’entrada reduïda presentant el carnet

27/09/2018 12:09
Cafè del Teatre

Foto: Joan Batet.

Ser soci de la biblioteca et permet gaudir d'avantatges en diferents activitats culturals i equipaments de la ciutat de Lleida, com ara als concerts del Cafè del Teatre de l'Escorxador.

Es podran adquirir les entrades a preu reduït presentant el carnet de la biblioteca a taquilla. El descompte és vàlid per a tots els concerts on s'especifica entrada reduïda o anticipada.

Adreça:
Cafè del Teatre Escorxador de Lleida
C/ Roca Labrador, 2bis
25003 Lleida

Horari:
Obert de dimecres a diumenge de 19.00h a 02.00h.
Divendres i dissabtes obert fins a les 03.00h.

Venda d'entrades a la taquilla del Cafè del Teatre i per internet a http://www.cafedelteatre.com/entrades/

Nota: La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de possibles canvis o anul·lacions d'activitats programades al Cafè del Teatre. Es recomana consultar les cartelleres oficials del Cafè del Teatre per tenir la informació actualitzada.