Nous avantatges amb el carnet de la biblioteca!

Gaudeix d’entrada reduïda al Cafè del Teatre

19/06/2017 16:06
Cafè del Teatre

Foto: Joan Batet.

Des d’aquest mes de juny els socis de la biblioteca poden gaudir d’un nou avantatge en les activitats culturals de la ciutat de Lleida, concretament als concerts del Cafè del Teatre de l’Escorxador.

Es podran adquirir les entrades a preu reduït presentant el carnet de la biblioteca a taquilla. El descompte és vàlid per a tots els concerts on s’especifica entrada reduïda o anticipada.

Propers concerts:

Divendres 23 de Juny 2017, 22 h
The Vegabonds
Els nord-americans The Vegabonds ens presenten les cançons del seu nou disc “What We’re Made Of”, el seu tercer llarg fins a la data. Ace of Spades.
Preu: 15 € / Amb el carnet de la biblioteca: 13 €

Adreça:
Cafè del Teatre Escorxador de Lleida
C/ Roca Labrador 2bis
25003 Lleida

Horari:
Obert de dimecres a diumenge de 19.00h a 02.00h.
Divendres i dissabtes obert fins a les 03.00h.

Vendra d'entrades a la taquilla del Cafè del Teatre i per internet a http://www.cafedelteatre.com/entrades/

Nota: La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de possibles canvis o anul·lacions d'activitats programades al Cafè del Teatre. Es recomana consultar les cartelleres oficials del Cafè del Teatre per tenir la informació actualitzada.