Avantatges a l'Auditori Enric Granados amb el Carnet de la Biblioteca

Més avantatges amb el carnet de la biblioteca

18/08/2017 00:08
logo auditori

L'Auditori Municipal Enric Granados ofereix diversos descomptes en el preu de l'entrada als socis de la Biblioteca que presentin el carnet al moment de comprar les entrades. Per poder gaudir dels descomptes, cal comprar les entrades anticipadament a la taquilla de l'Auditori: de dilluns a divendres, de 17:30 a 20:30 h i dues hores abans de cada concert.

Properament us informarem de nous avantatges.

AUDITORI MUNICIPAL ENRIC GRANADOS
Pl. Mossèn Cinto Verdaguer s/n
25004 LLEIDA
T. 973 700 639
a/e: auditori@paeria.cat
www.auditorienricgranados.cat

Nota: La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de possibles canvis o anul·lacions d'espectacles programats a l'Auditori Municipal Enric Granados. Es recomana consultar les cartelleres oficials de l'Auditori per tenir la informació actualitzada.
L'Auditori Municipal Enric Granados es reserva el dret de no fer promocions en els concerts externs.