Avantatges a l'Auditori Enric Granados amb el Carnet de la Biblioteca

Més avantatges amb el carnet de la biblioteca

14/06/2018 12:06
logo auditori

L'Auditori Municipal Enric Granados ofereix diversos descomptes en el preu de l'entrada als socis de la Biblioteca que presentin el carnet al moment de comprar les entrades.

Per poder gaudir dels descomptes, cal comprar les entrades anticipadament a la taquilla de l'Auditori de dilluns a divendres, de 17:30 a 20:30 h i dues hores abans de cada concert.

Programació de concerts

Dijous, 21 juny 2018, 20.30 h
Beethoven i Prokòfiev: del classicisme al neoclassicisme
Laia Terré, violoncel; Ramon Andreu, piano.
Així com la música del primer període de Beethoven s’emmarca en un període de consolidació de les formes de sonata, en les grans obres instrumentals de Prokòfiev és palesa la tendència a mantenir els mateixos principis formals del classicisme. D’altres compositors, com Stravinski, van optar en ocasions per un plantejament més radical, recreant fins i tot el llenguatge musical de finals del segle XVIII, com és el cas de la suite Pulcinella, en la qual es va basar el mateix Stravinski per a l’elaboració de la Suite Italienne.
Preu: 6 € / Amb el carnet de la Biblioteca Pública de Lleida: 4 €

Dissabte, 30 de juny de 2018 19 h
23è Concurs Internacional de Piano Ricard Viñes
La gran final!
Orquestra Simfònica del Vallès; Ruben Gimeno, director.
Concerts per a piano i orquestra a càrrec dels tres finalistes, acompanyats per l'Orquestra Simfònica del Vallès.
Per primer cop en la seva història, el Concurs Internacional de Piano Ricard Viñes organitza la prova final amb la participació d'una gran orquestra simfònica. Després d'una rigorosa selecció, els tres finalistes que arribin a aquesta prova hauran de lluitar entre ells per endur-se un primer premi que consisteix en 12.000 euros i la interpretació d’un concert amb orquestra al Palau de la Música Catalana i a l'Auditori Enric Granados. En aquesta final s'interpretaran tres dels més bells concerts escrits per a piano i orquestra de compositors com Beethoven, Chopin, Liszt, Mozart, Rakhmàninov, Ravel, Schumann o Txaikovski. També el públic podrà votar, i es farà el sorteig d'un premi molt especial entre aquelles persones que hi participin. Consulteu el calendari de les proves i les activitats del concurs en aquest enllaç.
Preu: 12 € / Amb el carnet de la Biblioteca Pública de Lleida: 10 €

AUDITORI MUNICIPAL ENRIC GRANADOS

Pl. Mossèn Cinto Verdaguer s/n
25004 LLEIDA
T. 973 700 639
a/e: auditori@paeria.cat
www.auditorienricgranados.cat

Nota: La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de possibles canvis o anul·lacions d'espectacles programats a l'Auditori Municipal Enric Granados. Es recomana consultar les cartelleres oficials de l'Auditori per tenir la informació actualitzada.
L'Auditori Municipal Enric Granados es reserva el dret de no fer promocions en els concerts externs.