Avantatges a l'Auditori Enric Granados amb el Carnet de la Biblioteca

Més avantatges amb el carnet de la biblioteca

26/09/2018 12:09
logo auditori

L'Auditori Municipal Enric Granados ofereix diversos descomptes en el preu de l'entrada als socis de la Biblioteca que presentin el carnet al moment de comprar les entrades.

Per poder gaudir dels descomptes, cal comprar les entrades anticipadament a la taquilla de l'Auditori de dilluns a divendres, de 17:30 a 20:30 h i dues hores abans de cada concert.

Programació de concerts

Diumenge, 7 d'octubre, 19 h
Vladimir Ashkenazy a Lleida, un encontre exquisit
Piano, Denis Kozhukhin. Orquestra de Cadaquès. Director, Vladimir Ashkenazy.
Un dels millors pianistes del món, Vladímir Ashkenazy, agafa aquest cop la batuta per dirigir l’orquestra de Cadaqués en el seu 30è aniversari i amb una jove promesa del piano, Denis Kozhukhin, guanyador del primer premi del Concurs Internacional Reina Elisabeth de Brussel·les.
El llegendari pianista rus de nacionalitat islandesa Vladímir Ashkenazy, un dels músics més venerats dels nostres temps, trepitja per primer cop l’Auditori Enric Granados. Ashkenazy, amb 50 anys de carrera musical, és el director de la Royal Philharmonic Orchestra de Londres, i d’orquestres simfòniques d’alt nivell com les de Los Angeles, Boston, San Francisco i Filharmònica de Berlín, entre d’altres.
Preu: 31 € / Amb el carnet de la Biblioteca Pública de Lleida: 26 €

Diumenge, 14 d'octubre 2018, 19 h
De Bach a Beatles. Concert de cloenda del XIII. Festival de Música Musiquem Lleida
Coral Shalom i cantaires convidats
Ainhoa Aguilar
Martí Doñate
Orquestra del festival Musiquem Lleida
Robert Faltus, director
Què tenen en comú Bach i els Beatles? Els dos han sigut revolucionaris i innovadors a les seves èpoques i les seves obres formen part del repertori universal, però com sonaria la música dels famosos Beatles si aquests haguéssin viscut a la mateixa època de Bach?
Preu: 10 € / Amb el carnet de la Biblioteca Pública: 8 €

Dijous, 18 d’octubre de 2018, 20.30 h
Des dels clàssics fins la Rússia de Xostakóvitx. Quartet Teixidor.
Teixidor, únic compositor català del segle XVIII que va escriure una sèrie de sis quartets, va aconseguir crear obres de gran originalitat i amb un estil personal reconeixible. Música que, sens dubte, val la pena recuperar i descobrir.
Preu: 11 € / Amb el carnet de la Biblioteca Pública: 9 €

Divendres, 26 d'octubre, 20.30 h
Arcadi Volodos, concert de piano
Volodos combina un virtuosisme extraordinari amb una profunda i expressiva musicalitat. Setanta-cinc anys després de la seva mort, homenatgem el nostrat pianista Ricard Viñes amb un concert del multipremiat pianista rus Arcadi Volodos que arriba a l’Auditori després d’oferir recitals arreu del món. Volodos actua tant en solitari com amb les orquestres i els directors més eminents del planeta. Guardonat i reconegut per la seva tècnica virtuosística, el seu repertori inclou obres de Schumann, Schubert, Brahms, Beethoven, Liszt, Rakhmàninov o Prokófiev, entre d’altres.
Preu: 20 € / Amb el carnet de la Biblioteca Pública de Lleida: 15 €

AUDITORI MUNICIPAL ENRIC GRANADOS

Pl. Mossèn Cinto Verdaguer s/n
25004 LLEIDA
T. 973 700 639
a/e: auditori@paeria.cat
www.auditorienricgranados.cat

Nota: La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de possibles canvis o anul·lacions d'espectacles programats a l'Auditori Municipal Enric Granados. Es recomana consultar les cartelleres oficials de l'Auditori per tenir la informació actualitzada.
L'Auditori Municipal Enric Granados es reserva el dret de no fer promocions en els concerts externs.