Avantatges a l'Auditori Enric Granados amb el Carnet de la Biblioteca

Més avantatges amb el carnet de la biblioteca

12/12/2017 12:12
logo auditori

L'Auditori Municipal Enric Granados ofereix diversos descomptes en el preu de l'entrada als socis de la Biblioteca que presentin el carnet al moment de comprar les entrades.

Per poder gaudir dels descomptes, cal comprar les entrades anticipadament a la taquilla de l'Auditori de dilluns a divendres, de 17:30 a 20:30 h i dues hores abans de cada concert.

Dijous, 23 de novembre de 2017, 20:30 h
Humor, tristesa, vitalitat: la poètica del quartet de corda. Quartet Teixidor
Dos grans quartets de corda de Xostakóvitx i Beethoven ens mostren dues maneres ben diferents d'escriure música amb una força i energia impressionants.
Preu: 10 € / Amb el carnet de la biblioteca: 8 €

Dissabte, 16 de desembre de 2017, 20 h
Victor Pablo Perez dirigeix l'OJC. Orquestra Simfònica Julià Carbonell de les Terres de Lleida
L'OJC convida en aquesta ocasió Víctor Pablo Pérez, una de les batutes més rellevants de l'Estat, i el Cor de cambra femení Scherzo.
Preu: 12 € / Amb el carnet de la biblioteca: 10 €

Diumenge, 17 de desembre de 2017, 19 h
Concert de Nadal: El diàleg del ball. Banda Municipal de Lleida
Un concert que ens retroba amb aquella part més sensible de nosaltres mateixos, que ens retorna a la infantesa i ens evoca l'estima pels altres.
Preu: 10 € / Amb el carnet de la biblioteca: 6 €

Dijous, 28 de desembre de 2017, 20:30 h
Festival de Valsos I Danses. Orquestra Simfònica del Vallès
Torna el tradicional concert de Nadal de l'Orquestra Simfònica del Vallès, amb l'energia dels valsos i polques de la família Strauss i la bellesa de les danses populars de tot el mon, enguany de la mà d'en James Ross, el seu flamant nou director titular.
Preu: 30 € / Amb el carnet de la biblioteca: 25 €

Dissabte, 13 de gener de 2018, 20 h
Sant Nicolau, la Veritable Història de Santa Klaus
La cantata de Sant Nicolau del compositor anglès Benjamin Britten, sobre un text d'Eric Crozier, fou estrenada el 1948 a Sussex, per celebrar el centenari d'una escola local.
Preu: 15 € / Amb el carnet de la biblioteca: 12 €

Divendres, 26 de gener de 2018, 20:30 h
Quatre Souvenirs. Neus Puig i Marta Castelló
Quatre Souvenirs és un concert de flauta i piano format per quatre obres molt diferents en època, país i estil.
Preu: 10 € / Amb el carnet de la biblioteca: 8 €

Dijous, 15 de març de 2018, 20:30 h
Bolero de Ravel. Orquestra Simfònica del Vallès
Per als qui creuen que hi ha més d'una música possible. Per una banda, Ravel, ancestre del minimalisme, amb el seu Concert per a piano en Sol major amb el The Piano cinematogràfic de Michael Nyman, i, per l'altra, el Bolero amb el Foxtrot per a orquestra de John Adams.
Preu: 20 € / Amb el carnet de la biblioteca: 15 €

AUDITORI MUNICIPAL ENRIC GRANADOS

Pl. Mossèn Cinto Verdaguer s/n
25004 LLEIDA
T. 973 700 639
a/e: auditori@paeria.cat
www.auditorienricgranados.cat

Nota: La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de possibles canvis o anul·lacions d'espectacles programats a l'Auditori Municipal Enric Granados. Es recomana consultar les cartelleres oficials de l'Auditori per tenir la informació actualitzada.
L'Auditori Municipal Enric Granados es reserva el dret de no fer promocions en els concerts externs.