Avantatges a l'Auditori Enric Granados amb el Carnet de la Biblioteca

Més avantatges amb el carnet de la biblioteca

07/09/2017 12:09
logo auditori

L'Auditori Municipal Enric Granados ofereix diversos descomptes en el preu de l'entrada als socis de la Biblioteca que presentin el carnet al moment de comprar les entrades. Per poder gaudir dels descomptes, cal comprar les entrades anticipadament a la taquilla de l'Auditori: de dilluns a divendres, de 17:30 a 20:30 h i dues hores abans de cada concert.

Divendres 22 de setembre de 2017, 20:30 h
Guitarra busca Ensemble. Laura Fontanals i LleidArt Ensemble
Guitarra busca Ensemble és una proposta musical que pretén explorar i revelar diferents sonoritats en la música de cambra utilitzant la guitarra com a instrument principal.

Dijous 28 de setembre de 2017, 20:30 h
Perles de la música coral de 5 segles. Cor de Cambra de la Hochschule für Musik Franz Liszt de Weimar
El cor estudiantil presenta obres corals de compositors famosos del centre d'Alemanya, tals com Heinich Schütz, Johan Sebastian Bach, Felix Mendelssohn Bartholdy i Franz Liszt.

Diumenge 8 d'octubre de 2017, 19 h
Concert de Cloenda del XII Festival de música "Musiquem Lleida"
El concert de cloenda de  la XII edició del Festival Musiquem Lleida vol rendir homenatge al britànic Bob Chilcott, un dels compositors corals més populars contemporanis.

Diumenge 15 d'octubre de 2017, 19 h
Alba Ventura interpreta Beethoven amb l'OJC
Alba Ventura i l'OJC, amb Alfons Reverté a la batuta,interpretar el concert núm. 1 de Beethoven, un concert ple d'alegria i lluminositat que ens transmet la força i la rauxa beethoveniana.
Preu: 12 € / Amb el carnet de la biblioteca: 10 €

Divendres 20 d'octubre de 2017, 20:30 h
Gala Lírica. Àries, Romances, Duos i Cançons
En aquesta Gala Lírica es volen recordar els moments més destacats dels grans compositors que van composar en format d'Àries, Romances, Duos i cançons. Interpretaran a Verdi, Puccini, Sorozabal, De Curtis i Torroba entre d'altres.
Preu: 15 € / Amb el carnet de la biblioteca: 12 €

Dissabte 28 d'octubre de 2017, 18:30 h
Els Tocaflaires. Música i sentits
Us proposem un concert familiar que ens despertarà tots els sentits. Tot plegat, amb cinc músics una mica esbojarrats, una grapat d'instruments, i un espectacle per poder gaudir amb tots els sentits de la música.
Preu: 8 € / Amb el carnet de la biblioteca: 6 €

AUDITORI MUNICIPAL ENRIC GRANADOS

Pl. Mossèn Cinto Verdaguer s/n
25004 LLEIDA
T. 973 700 639
a/e: auditori@paeria.cat
www.auditorienricgranados.cat

Nota: La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de possibles canvis o anul·lacions d'espectacles programats a l'Auditori Municipal Enric Granados. Es recomana consultar les cartelleres oficials de l'Auditori per tenir la informació actualitzada.
L'Auditori Municipal Enric Granados es reserva el dret de no fer promocions en els concerts externs.