Avantatges als cursos de l'Escola d'Escriptura de Lleida amb carnet de la biblioteca

31/01/2018 13:01
EELL

L'Escola d’Escriptura de Lleida ofereix diversos cursos entre els mesos de gener a juliol. Els cursos, de 30 i de 60 hores, combinen l'ensenyament presencial amb el virtual.

A banda dels cursos de Narrativa i de Poesia, també aprofundeix en el gènere negre, en l’escriptura creativa per a joves, en la lectura com a condició sine qua non per aprendre a escriure, en l'edició, en la construcció dels personatges i en l'storytelling, entre d'altres.

L'Escola d'Escriptura de Lleida ofereix la possibilitat de fraccionar el pagament de la matrícula, sense interessos, als usuaris de la Biblioteca Pública de Lleida.

Consulteu l'oferta de cursos a la pàgina web de l'Escola d'Escriptura de Lleida.

Les matrícules es poden formalitzar a través del portal www.escolaescripturalleida.cat.

Més informació:
ESCOLA D'ESCRIPTURA DE LLEIDA
www.escolaescripturalleida.cat
info@escolaescripturalleida.cat
Núria Serrate

Nota: La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de possibles canvis o anul·lacions dels cursos programats a l'Escola d'Escriptura de Lleida. Es recomana consultar amb l'EELL per tenir la informació actualitzada.