El Centre d'Interpretació de la Pedra Seca de Torrebesses t'ofereix descomptes amb el carnet de la biblioteca

31/05/2018 19:05
CI pedra seca

El Centre d'Intepretació de la Pedra Seca de Torrebesses ofereix l'entrada reduïda al preu d'1 € als usuaris i usuàries de la Biblioteca Pública de Lleida que presentin el carnet de soci al moment de comprar les entrades, i un 50% de descompte en les rutes i activitats que organitzen des d'aquest equipament.

Us recomanem:
Visites guiades per conèixer el patrimoni del paisatge de secà i les construccions de pedra seca que els pagesos han anat construint al llarg dels segles, com els aljubs, les cabanes de volta i els marges, entre d'altres. Com també visites guiades pel patrimoni monumental, històric i etnològic del municipi.

Imprescindible inscripció prèvia:
Centre d'Interpretació de la Pedra Seca de Torrebesses Tel. 646 322 000 - centrepedraseca@gmail.com

Obsequi del Passaport a les Garrigues i al Segrià Sec per tots els participants.

CENTRE D'INTERPRETACIÓ DE LA PEDRA SECA DE TORREBESSES
Pl. Vileta, 11
25176 Torrebesses
centrepedraseca@gmail.com

Nota: La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de possibles canvis o anul·lacions d'activitats programades al Centre d'Interpretació de la Pedra Seca de Torrebesses. Es recomana consultar les fonts d'informació oficials del Centre d'interpretació per tenir la informació actualitzada.