Avantatges a l'Escola d'Escriptura de l'Ateneu Barcelonès amb el carnet de la Biblioteca

Més avantatges amb el Carnet

27/09/2018 12:09
escola escriptura

L'Escola d'escriptura de l'Ateneu barcelonès ofereix diverses promocions als cursos virtuals i presencials per als usuaris de la Biblioteca Pública de Lleida.

Ja podeu consultar l'oferta formativa que l'Escola d'Escriptura de l'Ateneu Barcelonès ha programat per al curs 2018/2019, en la que els usuaris de la biblioteca tenen descompte.

Destaquem especialment el curs virtual de narrativa, de 90 hores / 8 mesos de durada. És el curs de narrativa amb més èxit d'Europa, on podreu aprendre les diferents tècniques narratives: creació de personatges, tipus de narradors, escenes, conflictes, trames, així com construir històries i exercitar la creativitat. El curs comença el dilluns 29 de novembre.

Els usuaris de la biblioteca tenen un 5% (presencial) o 10% (virtual) de descompte sobre el preu total.

Horari d'atenció al públic:
De dilluns a dijous, de 10.00 a 14.00 h i de 16.30 a 20.00 h;
Divendres, de 10.00 a 14.00 h.

Escola d'escriptura de l'Ateneu barcelonès
C/ dela Canuda, 6
Tel: +34 93 317 49 08
secretaria@campusdescriptura.com

Nota: La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de canvis o anul·lacions de cursos oferts per l'Escola d'Escriptura de l'Ateneu Barcelonès. Es recomana consultar les vies de difusió oficials d'aquesta Escola per tenir la informació actualitzada.