Celebrem l’Any Palau i Fabre a la biblioteca

Durant els mesos de febrer i març

07/03/2018 10:03
Any Palau i Fabre

El 21 d’abril de 2017 es va donar el tret de sortida a l’Any Palau i Fabre, amb motiu del centenari del naixement d’aquest escriptor català, considerat com un dels més grans de la segona meitat del segle XX.

L’Any Palau i Fabre, impulsat per la Fundació Palau, de Caldes d’Estrac, i el Departament de Cultura, mitjançant la Institució de les Lletres Catalanes, amb la col·laboració d’institucions públiques i privades del país, ha portat a terme un gran nombre d’activitats per divulgar i recordar la figura de Josep Palau i Fabre, poeta, dramaturg, assagista, traductor, crític, i un dels principals experts mundials en Picasso.

Així, durant els mesos de febrer i març, aquesta commemoració arriba a la Biblioteca Pública de Lleida, amb la següent programació:

Del 12 de febrer al 12 de març, Claustre de l’Area infantil i juvenil
"Josep Palau i Fabre. L'home és un animal que es busca". Exposició de petit format que fa un recorregut per la trajectòria vital de Josep Palau i Fabre. Es presenta a l’espectador un poeta romàntic, un escriptor rebel, que trenca amb la família i la societat per fer realitat les seves aspiracions i els seus ideals.

Dimecres 14 de febrer de 2018, 19 h. Sala d’actes
“Les veus del ventríloc: Josep Palau i Fabre, referent internacional i nacional”. Conferència a càrrec de David Castillo, que analitzarà les relacions de Palau Fabre amb diferents figures internacionals i en els diferents àmbits de la seva obra.

Dijous 15 de març de 2018, 19 h. Sala d’actes
"Paradís de l’Alquimista". Recital de textos de Palau i Fabre a càrrec de Gemma Reguant i amb música a càrrec de Marc Egea. Activitat prevista incialment pel 8 de març i postposada a dijous 15 de març amb motiu de la convocatòria de vaga.

Us convidem a conèixer la vida i l’obra de Palau i Fabre i a participar de les activitats programades.