Avantatges al Teatre Municipal de l'Escorxador i al Teatre de la Llotja amb el carnet de la Biblioteca

Consulta l'oferta d'espectacles de la nova temporada

12/12/2017 12:12
Teatre Municipal de l'Escorxador

Aquesta tardor el Teatre de la Llotja ofereix descomptes en el preu de l'entrada a determinats espectacles.

1 entrada per persona i carnet, presentant el carnet de la Biblioteca Pública de Lleida en el moment de comprar les entrades a la taquilla del Teatre.
Els descomptes són per a ús personal i intransferible dels titulars dels carnets corresponents.

Venda d'entrades:

Teatre Municipal de l’Escorxador
C. Lluís Companys s/n
25003 Lleida
teatre@paeria.cat
De dilluns a divendres no festius de 17 h a 20 h.
Dimarts i dijous de 10.30 h a 12.30 h.
Els dies de funció 1 h abans que comenci a la taquilla de l'espai corresponent.
Telèfon 973 279 356
Per internet a www.teatreescorxador.com, en aquest cas per gaudir dels descomptes caldrà presentar acreditació a l'entrada.

Teatre de la Llotja
Av. Tortosa 6-8
25005 Lleida
teatredelallotja@paeria.cat
www.teatredelallotja.cat
IMPORTANT: L’entrada reduïda amb el Carnet de la Biblioteca només es podrà adquirir a taquilla.
De dilluns a divendres no festius de 17 h a 21 h.
Dimarts, dimecres i dijous d’11 h a 13 h.

Nota: La Biblioteca Pública de Lleida no es fa responsable de possibles canvis o anul·lacions d'espectacles programats al Teatre Municipal de l'Escorxador o al Teatre de la Llotja. Es recomana consultar les cartelleres oficials d'aquests teatres per tenir la informació actualitzada.