Fes la carta per als Reis Mags a la biblioteca!

I vine a portar-li al Camarlenc

20/12/2018 19:12
camarlenc

S’acosten les festes de Nadal i com cada any la Biblioteca Pública de Lleida rebrà el gran Camarlenc que vindrà a recollir les cartes dels nens i nenes de Lleida per als Reis Mags d’Orient.

L’activitat tindrà lloc el dimecres 2 de gener a les 12 h al Claustre de l’Hemeroteca i està organitzada per l’Ajuntament de Lleida amb la col·laboració de la biblioteca.

Abans, però, cal pensar bé què es vol demanar a ses Majestats d’Orient i després, redactar la carta amb molt bona lletra. Per posar-ho encara més fàcil, a la biblioteca trobareu la carta per omplir amb els vostres desitjos, que a més, té un espai reservat per incloure-hi un llistat de llibres. Enguany el disseny ha estat a càrrec de la il·lustradora Cristina Losantos. L’imprès també es pot descarregar a la web del Servei de Biblioteques.

Si necessiteu idees o recomanacions de llibres per posar a la carta, podeu consultar la guia de lectura “Per Nadal, un llibre és un bon regal” que hem preparat des de l'Àrea infantil i juvenil.

La carta als reis és una iniciativa del Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya [http://biblioteques.gencat.cat] i compta amb la col·laboració del Gremi d’Editors de Catalunya i el Gremi de Llibreters de Catalunya.

Us desitgem unes bones festes!