Més enllà del món: descobreix la ciència-ficció i la literatura fantàstica a la biblioteca!

06/07/2018 13:07
més enllà del món

La Biblioteca Pública de Lleida ha preparat una nova mostra de fons amb documents de les diferents àrees per tal de facilitar als usuaris i usuàries la tria de lectures i materials per l’estiu.

Enguany, la mostra es titula “Més enllà del món”, i els documents que s’hi poden trobar són sobre ciència-ficció i literatura fantàstica, dos gèneres literaris i cinematogràfics basats generalment en l’exploració de les possibilitats imaginades de la ciència, la tecnologia, la societat i la vida del futur.

Així, s’hi podran trobar novel·les per a joves i adults tant de títols clàssics com d’autors contemporanis i noves veus, còmics, revistes i DVD. La mostra es complementarà amb una guia de lectura on hi haurà una selecció de tots aquests documents que es poden trobar a la biblioteca i a d’altres biblioteques del Sistema de Lectura Pública de Catalunya.

La mostra estarà instal·lada al Claustre de l’àrea infantil i juvenil durant els mesos de juliol i agost.

Us animem a visitar-la i a endinsar-vos en aquests gèneres!