Tanquem la temporada dels grups de lectura amb l’espectacle “Lectorant”

29/05/2018 11:05
lectorant

Dijous 14 de juny tindrà lloc a la biblioteca l’activitat de cloenda del curs 2017-2018 dels grups de lectura amb una activitat conjunta per als participants i oberta al públic en general.

Es tracta de “Lectorant”, un espectacle teatral sobre com la lectura ens transforma creat, interpretat i produït per Eugènia González La Rosa.

L’espectacle combina la divulgació de dades científiques i fets històrics amb les anècdotes personals i els fragments d’autors reconeguts que expliquen la seva relació amb la lectura i els beneficis que se’n deriven. És un monòleg dramàtic amb tocs de comèdia i cançons que parla de com la capacitat de llegir de forma “tradicional” s’ha vist seriosament afectada en els darrers anys i de com les “noves formes de llegir” han modificat el nostre cervell a nivell físic i a nivell funcional.

“Lectorant” és un espectacle creat, produït i interpretat per Eugènia González La Rosa, una artista escènica lleidatana amb més de 20 anys d’experiència teatral en diversos àmbits i formada a l’Aula de Teatre de Lleida i a l’Institut del Teatre, entre d’altres. Actualment gira el seu espectacle “DIOS.La Comedia”, fa de contacontes en nombroses biblioteques del país, imparteix classes d’interpretació (entre d’altres a l’Aula de teatre de Lleida) i treballa en un nou espectacle.

“Lectorant” es representarà el dia 14 de juny a les 19 h a la Sala d’actes de la biblioteca i tothom hi és convidat.

Us hi esperem!