Activitats de l'àrea infantil i juvenil

Des de l'àrea infantil i juvenil de la biblioteca s'organitzen diverses activitats durant el curs escolar i l'estiu per donar a conèixer la col·lecció de la sala i per fomentar l'hàbit de la lectura des de la infància.

Algunes activitats requereixen inscripció prèvia i d'altres són d'accés lliure. En tots els casos, cal que els infants vagin acompanyats d'un adult responsable.

Consulteu els tallers d'estiu programats pel mes de juliol.

La Biblioteca organitza altres activitats adreçades a nens i nenes: tallers de manualitats, tallers de lectura i escriptura...

Activitats programades durant l'estiu de 2017

Dimecres 12 de juliol de 2017, 18 h.
Fes el teu fanalet de Sant Jaume. Taller de manualitats en paper adreçat a nens i nenes a partir de 5 anys, a càrrec de Carles Domènech.
Inscripcions a partir del 5 de juliol a través del formulari d’inscripció [accés al formulari].

Dimecres 26 de juliol de 2017, 18 h.
Fes el teu llibre pop-up. Taller de manualitats en paper adreçat a nens i nenes a partir de 7 anys. A càrrec de Rosa Franco, de Traç, tallers creatius.
Inscripcions a partir del 19 de juliol a través del formulari d’inscripció [accés al formulari].

altres activitats

La Biblioteca organitza sessions de contacontes dirigides al públic infantil a partir de 3 anys.
En tots els casos cal que els infants estiguin acompanyats d’un adult responsable durant la sessió.

Algunes sessions requereixen inscripció prèvia a través del formulari web per tal de controlar l'aforament. Les inscripcions s'obren 7 dies abans de l'activitat i es tanquen el dia abans a les 23.59 h.

L'hora del conte tornarà a partir del mes d'octubre de 2017.

hora del conte

La Biblioteca organitza sessions de jocs de falda i activitats per a nadons de 6 a 36 mesos i les seves famílies. Totes les activitats tenen places limitades i requeriran inscripció prèvia a través del formulari web. Les inscripcions s'obren 7 dies abans de l'activitat i es tanquen el dia abans a les 23.59 h. La biblioteca confirmarà per correu electrònic si la inscripció ha estat acceptada o no.

Es programaran noves activitats per a nadons a partir del mes d'octubre de 2017.

Bebeteca

Un cop al mes, el grup de crítica de literatura juvenil "Poker de llibres" es reuneix a la biblioteca per assessorar als joves lectors.

Properament informarem de noves trobades de "Poker de llibres".

Poker de llibres
Data d'actualització:  30.06.2017