Activitats de l'àrea infantil i juvenil

Des de l'àrea infantil i juvenil de la biblioteca s'organitzen diverses activitats durant el curs escolar i l'estiu per donar a conèixer la col·lecció de la sala i per fomentar l'hàbit de la lectura des de la infància.

Algunes activitats requereixen inscripció prèvia i d'altres són d'accés lliure. En tots els casos, cal que els infants vagin acompanyats d'un adult responsable.

La Biblioteca organitza sessions de contacontes dirigides al públic infantil a partir de 3 anys.
En tots els casos cal que els infants estiguin acompanyats d’un adult responsable durant la sessió.

Algunes sessions requereixen inscripció prèvia a través del formulari web per tal de controlar l'aforament. Les inscripcions s'obren 7 dies abans de l'activitat i es tanquen el dia abans a les 23.59 h.

Properes sessions:

• Dimarts 28 de novembre, 18 h. Claustre de l'Àrea infantil i juvenil. "Jo sóc protagonista!". A càrrec d'Anna de Dios. Sense inscripció prèvia.
  • Dimarts 19 de desembre, 18 h. Claustre de l'Àrea infantil i juvenil. "La màgia del Tió". A càrrec de la companyia Gatarrat. Sense inscripció prèvia.
hora del conte

La biblioteca organitza sessions de jocs de falda i activitats per a nadons de 6 a 36 mesos i les seves famílies. Totes les activitats tenen places limitades i requeriran inscripció prèvia a través del formulari web. Les inscripcions s'obren 7 dies abans de l'activitat i es tanquen el dia abans a les 23.59 h. La biblioteca confirmarà per correu electrònic si la inscripció ha estat acceptada o no.

Propera activitat:

Dissabte 2 de desembre, 11 h.
El ratolí s’ha escapat! Activitat musical a càrrec d’Estefania Bellmunt, violinista i directora de l’escola de música Centre Dalcroze de Lleida. Cal inscriure's prèviament a partir del 25 de novembre a través del formulari web. Places limitades.

Bebeteca

Des del grup de crítica de literatura infantil i juvenil "Poker de llibres" s'organitzen trobades adreçades a nois i noies a partir dels 12 anys a l'Àrea juvenil. En aquestes trobades són els mateixos joves lectors els que es recomanen llibres mútuament. Així mateix, també es proposa un tema d'interès per debatre.

Propera trobada:

• Dissabte 16 de desembre, 12 h: 20è aniversari de Harry Potter.
Poker de llibres

La biblioteca organitza altres activitats adreçades a nens i nenes: tallers de manualitats, tallers de lectura i escriptura...

Properament informarem de noves activitats.

altres activitats
Data d'actualització:  22.11.2017