Activitats de l'àrea infantil i juvenil

Des de l'àrea infantil i juvenil de la biblioteca s'organitzen diverses activitats durant el curs escolar i l'estiu per donar a conèixer la col·lecció de la sala i per fomentar l'hàbit de la lectura des de la infància.

Algunes activitats requereixen inscripció prèvia i d'altres són d'accés lliure. En tots els casos, cal que els infants vagin acompanyats d'un adult responsable.

La Biblioteca organitza sessions de contacontes dirigides al públic infantil a partir de 3 anys.
En tots els casos cal que els infants estiguin acompanyats d’un adult responsable durant la sessió.

Algunes sessions requereixen inscripció prèvia a través del formulari web per tal de controlar l'aforament. Les inscripcions s'obren 7 dies abans de l'activitat i es tanquen el dia abans a les 23.59 h.

Calendari provisional per al primer trimestre del curs 2017-2018:

• Dimarts 3 d’octubre, 18 h.
    Inauguració del curs 2017-2018 de l’Hora del conte a càrrec de Meritxell Morera.
    Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.
  • Dimarts 17 d’octubre, 18 h.
  • Dimarts 31 d’octubre, 18 h.
  • Dimarts 14 de novembre, 18 h.
  • Dimarts 28 de novembre, 18 h.
  • Dimarts 12 de desembre, 18 h.
  • Dimarts 19 de desembre, 18 h.
hora del conte

La biblioteca organitza sessions de jocs de falda i activitats per a nadons de 6 a 36 mesos i les seves famílies. Totes les activitats tenen places limitades i requeriran inscripció prèvia a través del formulari web. Les inscripcions s'obren 7 dies abans de l'activitat i es tanquen el dia abans a les 23.59 h. La biblioteca confirmarà per correu electrònic si la inscripció ha estat acceptada o no.

Es programaran noves activitats per a nadons a partir del mes d'octubre de 2017.

Bebeteca

Des del grup de crítica de literatura infantil i juvenil "Poker de llibres" s'organitzen trobades adreçades a nois i noies a partir dels 12 anys a l'Àrea juvenil. En aquestes trobades són els mateixos joves lectors els que es recomanen llibres mútuament. Així mateix, també es proposa un tema d'interès per debatre.

Calendari de trobades per al primer trimestre del curs 2017-2018:

• Dissabte 28 d’octubre, 12 h: monogràfic sobre Harry Potter.
  • Dissabte 16 de desembre, 12 h: parlem de novel·les i còmics ambientats en temps de guerra.
Poker de llibres

La biblioteca organitza altres activitats adreçades a nens i nenes: tallers de manualitats, tallers de lectura i escriptura...

Properament informarem de noves activitats per al curs 2017-2018.

altres activitats
Data d'actualització:  07.08.2017