Activitats de cinema i música

Des de l'Àrea d'Audiovisuals de la biblioteca s'organitzen diverses activitats per donar a conèixer promocionar la col·lecció cinematogràfica i musical d'aquesta àrea.

Les activitats estan adreçades al públic adult, són gratuïtes i no es requereix cap coneixement previ.

Des de l'Àrea d'Audiovisuals de la biblioteca es programen diversos cicles de cinema durant l'any, per tal de difondre la col·lecció d'aquesta àrea.

En aquests cicles es programen diverses pel·lícules cinematogràfiques al voltant d'un tema en concret, de manera que els espectadors poden tenir diferents visions de com s'ha tractat el tema a la gran pantalla.

Les sessions són mensuals i es realitzen a la Sala de projeccions (planta baixa).
L'entrada és gratuïta i l'aforament limitat (no es poden reservar seients).

Properament us informarem de nous cicles de cinema per al curs 2017-2018.

El Documental del Mes és la branca de distribució del Festival Internacional de Cinema Documental DocsBarcelona. Va néixer el 2005 amb l’objectiu d’apropar els documentals als espectadors més enllà de les ocasions puntuals que ens brinden els festivals i fora de les grans capitals.
Els documentals que es projecten en aquest cicle han estat seleccionats o premiats als principals festivals de cinema.

Les sessions són mensuals i es realitzen a la Sala de projeccions (planta baixa), a les 18h.
L'entrada és gratuïta i l'aforament limitat (no es poden reservar seients).

Properament informarm del calendari de projeccions a partir de setembre de 2017.

El documental del mes

L"Escoltem... " són sessions de difusió musical adreçades als usuaris de la biblioteca pensades per arribar aquest art al públic, sense necessitat de tenir coneixements previs musicals.

Les sessions són a càrrec del músic i compositor David Esterri que va alternant incisos teòrics amb audicions comentades, amb l’objectiu d’aprendre i gaudir de la música.

Properament informarem de noves sessions a partir d'octubre de 2017.

Altres edicions d'aquesta activitat han estat:

• 2013: Escoltem...Wagner, dedicades a aquest compositor en motiu del bicentenari del seu naixement.
  • 2014: Escoltem... música d'avantguarda
  • 2015: Escoltem... rock
  • 2016: Escoltem... Granados, amb motiu de l'Any Granados.
  • 2017: Escoltem... òpera infantil

Data d'actualització:  23.06.2017