Agenda d'activitats

Programació d'activitats del 18 de desembre de 2017 al 7 de gener de 2018

Dimarts 19 de desembre
Cicle de cinema “Amb tots els sentits”. Projecció de “El color del paraíso”. Dir: Majid Majidi. Any 1999. Durada: 88 min.
Horari: 17.30 h.
Lloc: Sala de projeccions.

Trobada del grup de cinema. Comentari i debat al voltant de la filmografia de l’actor i director Kenneth Branagh.
Horari: 18 h.
Lloc: Vestíbul de l’Àrea de col·lecció local.

L’hora del conte. “La màgia del Tió”. Descobrirem el misteri que tots volem saber: com pren vida un tió? A càrrec de la companyia Gatarrat. Adreçat a nens i nenes a partir de 3 anys. Sense inscripció prèvia.
Horari: 18 h.
Lloc: Claustre de l’Àrea infantil i juvenil.

Dimecres 20 de desembre
Trobada del grup de lectura de novel·la històrica entorn el títol Mujeres de principios: tres novelas cortas de autoras inglesas de los siglos XVII y XVIII, d’Aphra Behn, Jane Barker i Eliza Haywood.
Horari: 18 h.
Lloc: Vestíbul de l’Àrea de col·lecció local.

Dimecres 3 de gener
Ruta del Camarlenc. El gran patge reial arriba a la biblioteca per recollir les cartes que els nens i nenes de Lleida han preparat per als Reis Mags d’Orient.
Ho organitza: Ajuntament de Lleida, amb la col·laboració de la Biblioteca Pública de Lleida.
Horari: 12 h.
Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.

Grup virtual de lectures contemporànies entorn el títol Joc de trons: cançó de gel i foc, de George R.R. Martin.
Calendari: de l’1 de desembre de 2017 al 31 de gener de 2018.

Accés des de la plataforma ReadGroups http://www.readgroups.com/gencat/clubs20.

"La presència del relat". Mostra de documents complementària a l'exposició PATRIMONI(S) d'Espai Cultura sobre els elements de patrimoni de les Terres de Lleida.
Ho organitzen: Serveis Territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida.
Calendari: fins el 28 de febrer de 2018.
Lloc: Àrea de col·lecció local.

“XLIII Concurs infantil i juvenil de pessebres”. Selecció dels pessebres premiats en aquest concurs.
Recepció de pessebres: dilluns 18 de desembre de 17 a 19 h.
Recollida de pessebres: del 8 al 20 de gener. La biblioteca no es fa responsable dels pessebres que no siguin recollits durant aquestes dates.
Ho organitza: Agrupació ilerdenca de pessebristes.
Hi col·labora: Biblioteca Pública de Lleida.
Calendari: del 18 de desembre de 2017 al 5 de gener de 2018.
Lloc: Claustre de l’Àrea infantil i juvenil.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul·lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública de Lleida.

Data d'actualització:  15.12.2017