Accés al contingut Accés al menú de la secció
Inici  > Actualitat  > Activitats  > Agenda d'activitats

Activitats culturals i de promoció de la lectura

Programació d'activitats del 20 al 30 de juny de 2017

Dimarts 20 de juny
Taller d’ús de smartphones. Nivell bàsic. 1a sessió. Adreçat a usuaris de telèfons mòbils  Android o Iphone. Cal portar el telèfon mòbil. Cal inscriure’s prèviament a l’Àrea d’Audiovisuals.
Lloc: Aula de formació.

Activitat externa dels grups de lectura. Projecció de la pel·lícula “Rosalie Blum” i cinefòrum posterior. Activitat oberta a totes les persones interessades. Preu: 6€. Reserva d’entrades a bplleida.cultura@gencat.cat. Més informació http://www.screenbox.cat/screenbox-events/
Horari: 18 h.
Lloc: Screenbox Funatic (c/ Pi i Margall, 26).

Presentació dels llibres "Historia de la caricatura en México" i "Los humoristas gráficos y el exilio en México", d'Agustín Sanchez. Presentació a càrrec d’Eulàlia Pagès, editora; Ermengol, dibuixant; Agustín Sánchez, autor, i Anna Goycolea, cònsul de Mèxic a Barcelona.
Ho organitza: Editorial Milenio.
Horari: 19.30 h.
Lloc: Sala d'actes.

Dimecres 21 de juny
Taller d’ús de smartphones. Nivell bàsic. 2a sessió. Adreçat a usuaris de telèfons mòbils  Android o Iphone. Cal portar el telèfon mòbil. Inscripcions tancades.
Lloc: Aula de formació.

Presentació del llibre “Soy abundante: como usar la ley de la atracción”, de Peter Mugridge.
Ho organitza: Editorial Acacia.
Horari: 19 h.
Lloc: Sala d’actes.

Dijous 22 de juny
Taller d’ús de smartphones. Nivell avançat. 1a sessió. Adreçat a usuaris de telèfons mòbils  Android o Iphone. Cal portar el telèfon mòbil. Cal inscriure’s prèviament a l’Àrea d’Audiovisuals.

Divendres 23 de juny
Taller d’ús de smartphones. Nivell avançat. 2a sessió. Adreçat a usuaris de telèfons mòbils  Android o Iphone. Cal portar el telèfon mòbil.

Dimarts 27 de juny
Taller d’iniciació a la informàtica i a internet. 1a sessió. Adreçat a usuaris sense coneixements d’informàtica. Cal inscriure’s prèviament a l’Àrea d’Audiovisuals.

Dimecres 28 de juny
Taller d’iniciació a la informàtica i a internet. 2a sessió. Adreçat a usuaris sense coneixements d’informàtica. Inscripcions tancades.

Dijous 29 de juny
Taller d’iniciació a la informàtica i a internet. 3a sessió. Adreçat a usuaris sense coneixements d’informàtica. Inscripcions tancades.

Divendres 30 de juny
Taller per a crear i gestionar un compte de correu electrònic. Adreçat a usuaris sense coneixements d’informàtica. Cal inscriure’s prèviament a l’Àrea d’Audiovisuals.

Grup de lectura virtual

Grup virtual de lectures contemporànies entorn el títol El caminante, de Jiro Taniguchi
Accés des de la plataforma ReadGroups http://www.readgroups.com/gencat/clubs20.
Calendari: de l’1 al 30 de juny de 2017.

Exposicions

"Llegeix que fa fort! Tiros i crims a les biblioteques de Lleida”. Mostra de llibres sobre novel·la negra i policíaca i acompanyats de les exposicions
"Un disparo al autor". Mostra de 17 retrats fotogràfics d’autors coneguts de novel·la negra, realitzats per la fotògrafa Ana Portnoy.
"S'ha escrit un crim". Mostra de llibres infantils i juvenils amb amb històries  on es plantegen casos misteriosos.
Ho organitza: Central de Biblioteques de Lleida i Biblioteca Pública de Lleida.
Calendari: del 2 de juny al 29 d’agost de 2017.
Lloc: Vestíbul de l’Àrea Infantil i Juvenil.

“Clàssics contemporanis”. Exposició de pintures dels alumnes de Batxillerat artístic del Col·legi Episcopal.
Ho organitza: Col·legi Episcopal.
Hi col·laboren: Serveis Territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida.
Calendari: de l’1 al 30 de juny de 2017.

Exposició “La cocina de Naneta”. Mostra de les il·lustracions d’aquest còmic de Nob.
Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.
Hi col·labora: Dibbuks.
Calendari: del 26 d’abril al 22 de juny.
Lloc: Àrea de còmic (Vestíbul 1a planta).

Advertència

La Biblioteca no es fa responsable de les anul·lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública de Lleida.

Data d'actualització: 19.06.2017