Agenda d'activitats

Programació d'activitats del 16 al 29 d'octubre de 2017

Consulteu les activitats culturals i de promoció de la lectura programades a la biblioteca.

Dilluns 16 d’octubre
Dia de les escriptores. “Poderoses”. Lectura de textos de diverses escriptores que han deixat en la literatura petjada de la seva voluntat d’empoderament a càrrec de membres del grup de lectura “Una habitació pròpia”.
Ho organitza: Observatori Cultural de Gènere i Biblioteca Pública de Lleida.
Lloc: Sala d’actes.

“Els 10 de Dolors Miquel”. Tertúlia literària amb l’escriptora coordinada i conduïda per la periodista Anna Sàez.
Horari: 18.30 h.

Dimarts 17 d’octubre
Cicle de cinema “Amb tots els sentits”. Projecció de “Sola en la oscuridad”.
Dir: Terence Young. Any 1967. Durada: 108 min.
Horari: 17.30 h.
Lloc: Sala de projeccions.

Trobada del grup de lectures contemporànies entorn el títol Un año en los bosques de Sue Hubbell. Coordina: Àngels Sola.
Horari: 18 h.
Lloc: Vestíbul de l’Àrea de col·lecció local.

Dimecres 18 d’octubre
Trobada del grup de lectura de novel·la històrica entorn el títol El Silbido del arquero d’Irene Vallejo. Coordina: Margarita Bartolomé. Últimes places.
Horari: 18 h.
Lloc: Vestíbul de l’Àrea de Col·lecció Local.

Presentació del llibre Sense sentit, de Montse Larios, a càrrec de Gloria Martín.
Ho organitza: Taller de creació literària Ereta.
Horari: 19 h.

Dissabte 21 d’octubre
Trobada del grup de lectura de novel·la contemporània entorn el títol La Família Karnowsky d’Israel Yehoshua Singer. Coordina: Margarita Bartolomé. Últimes places.
Horari: 11 h.
Lloc: Vestíbul de l’Àrea de Col·lecció Local.

Taller de màgia, a càrrec del mag Àlex Cabré. Activitat adreçada a joves a partir de 12 anys prèvia al festival Lleida Tardor Màgica. Cal inscriure’s prèviament a través del formulari d’activitats. Places limitades. Cal portar una baralla de cartes de pòquer, preferiblement nova.
Ho organitzen: Associació de Mags i Il·lusionistes de Lleida – AMIL, i Biblioteca Pública de Lleida.
Horari: 11.30 h.
Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.

Dilluns 23 d’octubre
Mòstra de Cinema Occitan. Projecció de “Fecas e Godilhs”. Dir: Pèire Brun. Any 2004. Durada: 69 min. Versió en occità amb subtítols en català.
Projecció de “Lo Pelòt”. Dir: Fabrici Bernissan. Any 2008. Durada: 17 min. Versió en occità amb subtítols en català i francès.
Ho organitza: Direcció General de Política Lingüística del Departament de Cultura.
Horari: 18 h.
Lloc: Sala de projeccions.

Dimarts 24 d’octubre
L’hora del conte. “Jo sóc protagonista!”. Inici de la temporada a càrrec de Meritxell Morera, que ens explicarà contes protagonitzats per nens o nenes. Adreçat a nens i nenes a partir de 3 anys. Sense inscripció prèvia.
Horari: 18 h.
Lloc: Claustre de l’Àrea jnfantil i juvenil.

Dimecres 25 d’octubre
“Actualitat en fibromiàlgia, síndrome de fatiga crònica i sensibilitat química múltiple”. Conferència a càrrec de la doctora Anna M. Cuscó. Es prega als assistents que no portin perfums, colònies o altres productes similars.
Ho organitza: Fibrolleida.

Dissabte 28 d’octubre
Trobada de Poker de llibres. Monogràfic sobre Harry Potter.
Horari: 12 h.
Lloc: Àrea Infantil i Juvenil.

Grup virtual de lectures contemporànies entorn el títol La casa, de Paco Roca.
Accés des de la plataforma ReadGroups http://www.readgroups.com/gencat/clubs/20.

Calendari: de l'1 al 31 d'octubre.

“500 depuradores. El sanejament a Catalunya, un model pioner”. Mostra que dóna a conèixer el model de sanejament de Catalunya, i conscienciar la població sobre l’ús de l’aigua.
Ho organitzen: Agència Catalana de l’Aigua, Serveis Territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida.
Lloc: Claustre de l’Àrea infantil i juvenil.
Calendari: del 2 al 30 d’octubre de 2017.

“30 anys del Premi Marraco”. Selecció de les obres plàstiques que han estat guanyadores durant els 30 anys d’aquest certamen organitzat pel Centre Penitenciari de Ponent.
Ho organitzen: Centre Penitenciari de Ponent, Serveis Territorials de Cultura i Biblioteca Pública de Lleida.
Hi col·laboren: Ajuntament de Lleida i Cercle de Belles Arts de Lleida.
Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: del 6 al 30 d’octubre de 2017.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul·lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública de Lleida.

Data d'actualització:  11.10.2017