Agenda d'activitats

Programació d'activitats del 7 d'agost al 10 de setembre de 2017

Mostra Caricart. “Lola Anglada. Memòries 1892-1984”
Exposició homenatge a l'artista Lola Anglada, basada en el llibre Lola Anglada. Memòries 1892-1984 de les autores Núria Rius i Teresa Sanz, editat per la Diputació de Barcelona.
Ho organitzen: Associació Tantatinta, Serveis Territorials de Cultura i Biblioteca Pública de Lleida.
Hi col·labora: Diputació de Barcelona.
Calendari: del 10 de juliol al 28 de setembre de 2017
Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.

“Artistes catalanes del dibuix i la pintura”
Exposició que difon els noms d'algunes de les dones, miniaturistes, pintores, dibuixants i il·lustradores que amb la seva obra han contribuït a configurar el patrimoni artístic de Catalunya des de l'Edat Mitjana fins el segle XX.
Ho organitzen: Serveis Territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida.
Amb la col·laboració de l’Institut Català de les Dones.
Calendari: del 4 de juliol al 28 de setembre de 2017.
Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.

“Jo et recomano, tu em recomanes”. Mostra de documents recomanats pels membres dels grups de lectura per endur-se en préstec.
Lloc: Vestíbul Sala d’actes.

"Llegeix que fa fort! Tiros i crims a la biblioteca”. Mostra de llibres sobre novel·la negra i policíaca i acompanyats de les exposicions
"Un disparo al autor". Mostra de 17 retrats fotogràfics d’autors coneguts de novel·la negra, realitzats per la fotògrafa Ana Portnoy.
"S'ha escrit un crim". Mostra de llibres infantils i juvenils amb amb històries  on es plantegen casos misteriosos.
Ho organitza: Central de Biblioteques de Lleida i Biblioteca Pública de Lleida.
Calendari: del 2 de juny al 29 d’agost de 2017.
Lloc: Claustre de l’Àrea Infantil i Juvenil.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul·lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública de Lleida.

Data d'actualització:  07.08.2017