Agenda d'activitats

Programació d'activitats del 17 al 30 de setembre de 2018

Dilluns 17 de setembre
El Documental del mes. “Over the limit”. Documental de Marta Prus. Any 2017. Durada: 74 min. VO en rus subtitulada en català. La Rita Mamun, amb només 20 anys, és una atleta russa d’elit en gimnàstica rítmica que ha arribat al moment crucial de la seva carrera esportiva. Aviat es retirarà, però el seu objectiu final és convertir-se en campiona olímpica. Aquesta serà la seva última oportunitat per fer realitat el seu gran somni d’aconseguir l’or als Jocs Olímpics de Brasil. Quin és el preu que els i les atletes estan disposats a pagar per assolir l’èxit? https://eldocumentaldelmes.com/doc/over-the-limit-3/
Horari: 18 h.
Lloc: Sala de projeccions.

Dijous 20 de setembre
“Visc i torno a reviure”. Espectacle poètic sobre la vida i l’obra de Montserrat Abelló a càrrec del grup Rapsodes del Segre. Activitat en el marc de l’Any Montserrat Abelló.
Horari: 19 h.
Lloc: Sala d’actes.

Dissabte 22 de setembre
Visita guiada a l’exposició fotogràfica “Amazic-Amhàric”, a càrrec de Llorenç Melgosa. Activitat en el marc de l’Obert Centre Històric. Sense inscripció prèvia.
Horari: 12 h.
Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.

“Amazic-Amhàric: dues escapades fotogràfiques”. Exposició amb fotografies de Llorenç Melgosa dels seus viatges al Marroc berber i a la meitat nord d’Etiòpia.
Ho organitzen: Serveis Territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida.
Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: fins el 31 d’octubre de 2018.

“Montserrat Abelló: visc i torno a reviure”. Exposició amb motiu del centenari del naixement de l’escriptora Montserrat Abelló.
Exposició produïda per la Institució de les Lletres Catalanes, amb la col·laboració de l’Institut Català de les Dones.
Lloc: Claustre de l’Àrea infantil i juvenil.
Calendari: fins el 30 de setembre de 2018.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul·lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública de Lleida.

Data d'actualització:  14.09.2018