Agenda d'activitats

Programació d'activitats de l'1 de juliol al 16 de setembre de 2018

Dimecres 4 de juliol
“Pop-ups fantàstics”. Fes el teu llibre tridimensional amb Rosa Franco, de Traç, tallers creatius. Taller adreçat a nens i nenes a partir de 7 anys. Cal inscriure’s prèviament a partir del 27 de juny a través del formulari web. Places limitades.
Horari: 17.30 h.

Dimecres 11 de juliol
“Fes el teu fanalet de Sant Jaume”. Taller a càrrec de Carles Domènech. Adreçat a nens i nenes a partir de 4 anys. Cal inscriure’s prèviament a partir del 4 de juliol a través del formulari web. Places limitades.
Sessió doble:
Matí: 11 h
Tarda: 17.30 h
Lloc: Claustre de l’Àrea infantil i juvenil.

Grup virtual de lectures contemporànies. Lectures d'estiu.
Calendari: de l'1 de juliol al 30 de setembre de 2018.
Accés des de la plataforma ReadGroups http://www.readgroups.com/gencat/clubs20.

“Més enllà del món: ciència-ficció i literatura fantàstica”. Mostra de documents de la biblioteca per endur-se en préstec.
Lloc: Claustre de l’Àrea infantil i juvenil.
Calendari: del 2 de juliol al 31 d’agost de 2018.

“Artesania i sostenibilitat”. Exposició on es mostra una selecció de productes i projectes artesans fets a Catalunya amb criteris de sostenibilitat ambiental i social.
Ho organitzen: Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya del Departament d’Empresa i Coneixement i Biblioteca Pública de Lleida.
Hi col·laboren: Serveis Territorials de Cultura a Lleida.
Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: fins al 15 de juliol de 2018.

“Dones dibuixades”. Sis autores d’avui revisiten Núria Pompeia, pionera en l’art de dibuixar la dona, la seva discriminació, i els absurds de la vida en general, amb ulls de dona i mirada crítica. Mostra dirigida per Pepe Gálvez i Alfons López.
Ho organitzen: Serveis Territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida.
Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: del 25 de juliol al 10 de setembre de 2018.

“Montserrat Abelló: visc i torno a reviure”. Exposició amb motiu del centenari del naixement de l’escriptora Montserrat Abelló.
Exposició produïda per la Institució de les Lletres Catalanes, amb la col·laboració de l’Institut Català de les Dones.
Lloc: Claustre de l’Àrea infantil i juvenil.
Calendari: de l’1 al 30 de setembre de 2018.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul·lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública de Lleida.

Data d'actualització:  29.06.2018