Agenda d'activitats

Programació d'activitats del 14 al 27 de maig de 2018

Dilluns 14 de maig
El documental del mes. “A better man (Un home millor)”. Dir: Attiya Khan, Lawrence Jackman. Canadà (2017). 79 minuts. VO en anglès subtitulada en català.
Horari: 18 h.
Lloc: Sala de projeccions.

Trobada del grup de lectura “Una habitació pròpia” entorn el títol Verd aigua de Marisa Madieri.

Dimarts 15 de maig
Taller d’ús d’smartphones. Nivell bàsic. 1a sessió. Taller complet.
Lloc: Aula de formació.

Trobada del grup de cinema al voltant de la filmografia del director Ingmar Bergman.

Dimecres 16 de maig
Presentació del llibre “El mag dels somriures”, de Toñy Castillo, a càrrec de l’autora i el mag Òscar de la Torre.
Ho organitza: Aula Hospitalària Dr. Antoni Cambrodí.
Lloc: Sala d’actes.

Lectura en veu alta de “Tirant lo Blanc”. Espectacle a càrrec de Teresa Saborit, escriptora i narradora.
Horari: 19 h.

Dijous 17 de maig
Taller d’ús d’smartphones. Nivell bàsic. 2a sessió. Taller complet.
Lloc: Aula de formació.

“Els arxius de l’exili. Casals catalans a l’Àmèrica del Sud i Arxivers sense fronteres”. Xerrada amb la participació d’Antonieta Jarne, historiadora i Núria Carreras, presidenta d’Arxivers sense fronteres. Presentarà l’acte: Teresa Ibars.
Ho organitzen: Òmnium Cultural Lleida-Ponent i Arxivers sense fronteres.
Horari: 19 h.

Dissabte 19 de maig
“Sons per a nadons”, a càrrec d’Alquímia musical. Activitat adreçada a nadons de 6 a 36 mesos.
Cal inscriure's prèviament a partir del 12 de maig a través del formulari web. Places limitades.
Horari: 10.30 i 11.30 h (sessió doble).
Lloc: Bebeteca.

Sortida del grup "Dibuix a Lleida. Urban Sketchers Lleida" a la biblioteca.
Horari: 10.30 h.
Ho organitzen: Urban Sketchers Lleida.
Lloc: diferents espais de la biblioteca.

"Jo no sé dibuixar". Taller d'il·lustració amb Miguel Gallardo. Adreçat a joves a partir de 15 anys i adults. Gratuït. Places exhaurides.
Lloc: Claustre de l’Àrea infantil i juvenil.

Trobada del grup de lectura de novel·la contemporània entorn el títol Mirall trencat, de Mercè Rodoreda.

Dilluns 21 de maig
Els 10 de Gloria Martín. Tertúlia literària amb l’escriptora, coordinada i conduïda per la periodista Anna Sàez.
Horari: 18.30 h.

Dimarts 22 de maig
Taller d’ús d’smartphones. Nivell avançat. 1a sessió. Places exhaurides
Lloc: Aula de formació.

Cicle de cinema “Som de l’oest”. Projecció de “El jinete pálido”. Dir: Clint Eastwood. Any 1985. Durada: 113 min.
Horari: 17.30 h.
Lloc: Sala de projeccions.

Trobada del grup de lectura de còmic.

Dimecres 23 de maig

Trobada del grup de lectura de novel·la històrica entorn el títol 14, de Jean Echenoz.

Dijous 24 de maig
Taller d’ús d’smartphones. Nivell avançat. 2a sessió. Places exhaurides.
Lloc: Aula de formació.

Concert d’alumnes de violí de final de grau.
Ho organitza: Conservatori i Escola Municipal de Música de Lleida.
Horari: 17.30 h.

Divendres 25 de maig
Supernit a les biblioteques. Activitat adreçada a nens i nenes a partir de 4 anys. Cal inscripció prèvia a partir del 14 de maig a través del formulari web. Places limitades.
Ho organitzen: Club Super 3 i Departament de Cultura.
Horari: 20 h.
Lloc: Claustre de l’Àrea infantil i juvenil.

Grup virtual de lectures contemporànies entorn el títol Ets una bèstia, Viskovitz!, d'Alessandro Boffa.
Calendari: fins al 31 de maig de 2018.
Accés des de la plataforma ReadGroups http://www.readgroups.com/gencat/clubs20.

“Artesania i sostenibilitat”. Exposició on es mostra una selecció de productes i projectes artesans fets a Catalunya amb criteris de sostenibilitat ambiental i social.
Ho organitzen: Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya del Departament d’Empresa i Coneixement i Biblioteca Pública de Lleida.
Hi col·laboren: Serveis Territorials de Cultura a Lleida.
Lloc: Claustre de l’Hemeroteca.
Calendari: fins al 15 de juliol de 2018.

“La Vida activa!”. Mostra de llibres d’artista realitzats al taller realitzat a la Saleta de la Panera amb alumnes de l’Escola d’Art Municipal Leandre Cristòfol i usuaris de La Saleta, a càrrec de l’artista Jordi Mitjà.
Ho organitzen: Escola Municipal d’Art Leandre Cristòfol, Centre d’Art la Panera i Biblioteca Pública de Lleida.
Lloc: Claustre de l’Àrea infantil i juvenil.
Calendari: fins al 31 de maig de 2018.

La Biblioteca no es fa responsable de les anul·lacions dels actes programats per entitats organitzadores alienes a la Biblioteca Pública de Lleida.

Data d'actualització:  09.05.2018