Agenda d'activitats

Programació d'activitats del 14 al 27 de gener de 2019

Dilluns 14 de gener
Taller de Codeclub. Adreçat a nens i nenes de 9 a 12 anys. Inscripcions tancades.
Lloc: Aula de formació.

El Documental del mes. “Silvana”. Dir. Mika Gustafson, Olivia Kastebring, Christina Tsiobanelis. Any 2017. Durada 91 min. VO en suec i lituà, subtitulada en català.
Horari: 18 h.
Lloc: Sala de projeccions. Aforament limitat.

Trobada del grup de lectura “Una habitació pròpia” entorn el títol "Tothom hauria de ser feminista" de Chimamanda Ngozi Adichie. Inscripcions tancades.

Dimarts 15 de gener
Trobada del grup de lectures contemporànies entorn el títol "L'estiu de l'anglès" de Carme Riera. Inscripcions tancades.

Divendres 18 de gener
Trobada del grup de lectura “Parlem de ciència” entorn el títol “El Reloj de Mr. Darwin: la explicación de la belleza y maravilla del mundo natural" de Juan Luis Arsuaga. Inscripcions tancades.

Dissabte 19 de gener
Trobada del grup de lectura de novel·la contemporània entorn el títol "Demà, a les tres de la matinada" de Pere Calders. Inscripcions tancades.
Horari: 11 h.

Dilluns 21 de gener
Lloc: Aula de formació.

Trobada del grup de lectura “Cuinant entre llibres: Japó, literatura i gastronomia”, entorn el títol “El temple del pavelló daurat” de Yukio Mishima. Inscripcions tancades.

Dimarts 22 de gener
Cicle de cinema “Directores de cinema”. “One day”. Dir: Lone Scherfig. Any 2011. Durada: 108 min. https://www.filmaffinity.com/es/film106262.html
Horari: 17.30 h.
Lloc: Sala de projeccions.

Dimecres 23 de gener
Trobada del grup de lectura de contes, entorn el títol "El Contador de contes" de Saki. Inscripcions tancades.
Lloc: Vestíbul de l’Àrea de col·lecció local.

Grup virtual de lectures contemporànies entorn el títol "L'estiu de l'anglès" de Carme Riera.
Calendari: de l'1 al 31 de gener de 2018.

Accés des de la plataforma ReadGroups http://www.readgroups.com/gencat/clubs20.

“Imágenes y memoria de Mauthausen”. Exposició fotogràfica que mostra la realitat d’aquest camp de concentració per tal de mantenir viva la memòria dels milers de deportats als camps del Tercer Reich.
Ho organitzen: Ajuntament de Lleida, Amical Mauthausen, Serveis Territorials de Cultura a Lleida i Biblioteca Pública de Lleida.
Calendari: Fins el 28 de febrer de 2019.

• Totes les activitats estan organitzades per la biblioteca llevat de les que hi consti altres organitzadors.
  • La biblioteca no es fa responsable de les anul·lacions d’actes organitzats per entitats alienes.
  • Totes les activitats són gratuïtes i l’aforament és limitat a la capacitat de cada sala. No es permet reservar seients.
  • A les activitats infantils cal que els menors vagin acompanyats d’un adult responsable en tot moment.
  • Algunes activitats poden ser fotografiades o enregistrades i publicades a les xarxes socials de la biblioteca a l’empara de l’establert a l’art. 8 de la Llei orgànica 1/1982, de 5 de maig, de protecció civil del dret a l’honor, a la intimitat personal i a la pròpia imatge. Si no desitgeu ser enregistrats, si us plau feu-ho saber al personal de la biblioteca.
Data d'actualització:  11.01.2019