Activitats de l'àrea infantil i juvenil

Des de l'àrea infantil i juvenil de la biblioteca s'organitzen diverses activitats durant el curs escolar i l'estiu per donar a conèixer la col·lecció de la sala i per fomentar l'hàbit de la lectura des de la infància.

Algunes activitats requereixen inscripció prèvia i d'altres són d'accés lliure. En tots els casos, cal que els infants vagin acompanyats d'un adult responsable.

La Biblioteca organitza sessions de contacontes dirigides al públic infantil a partir de 3 anys.
En tots els casos cal que els infants estiguin acompanyats d’un adult responsable durant la sessió.

Algunes sessions requereixen inscripció prèvia a través del formulari web per tal de controlar l'aforament. Les inscripcions s'obren 7 dies abans de l'activitat i es tanquen el dia abans a les 23.59 h.

Properes sessions:

• Dimarts 18 de desembre, 18 h. "Kissu", a càrrec del Centre de Titelles de Lleida. Entrada gratuïta amb invitació que es pot recollir a l'Àrea infantil i juvenil. Màxim 4 invitacions per persona (2 adults i 2 infants o bé 1 adult i 3 infants). Places limitades.

hora del conte

La MegaBook és una super-heroïna que ha aterrat al Planeta Terra per una missió molt important.

Ha vingut des de Llibrelàndia, el Planeta dels Contes, a l’Àrea Infantil de la Biblioteca Pública de Lleida perquè necessita l’ajuda dels infants. Al seu planeta, ella és la Veu, és l’encarregada de llegir contes.

Li han enviat una alerta des del seu planeta:
“S’estan deixant de llegir i escoltar llibres!”

Sabeu què significa això? Que tots aquests llibres desapareixeran per sempre, per tant la MegaBook demana ajuda a tots els infants del Planeta Terra perquè l’ajudin a complir la missió i salvar el seu país de que desaparegui també.
I tu, podràs salvar el planeta?

Vine a conèixer la Megabook i a participar a les activitats que ha preparat per a tu (sense inscripció prèvia):

Contes a la Bebeteca, els dilluns a les 18 i a les 19 h
26 de novembre, 3, 10 i 17 de desembre de 2018.

Taller de lectura, els dimecres a les 18.30 h
28 de novembre, 12 i 19 de desembre de 2018.

Activitat amb col·laboració amb l'Aula Municipal de Teatre.

Megabook

La biblioteca organitza sessions de jocs de falda i activitats per a nadons de 6 a 36 mesos i les seves famílies. Totes les activitats tenen places limitades i requeriran inscripció prèvia a través del formulari web. Les inscripcions s'obren 7 dies abans de l'activitat i es tanquen el dia abans a les 23.59 h. La biblioteca confirmarà per correu electrònic si la inscripció ha estat acceptada o no.

Properament informarem de noves sessions.

Bebeteca

Des del grup de crítica de literatura infantil i juvenil "Poker de llibres" s'organitzen trobades adreçades a nois i noies a partir dels 12 anys a l'Àrea juvenil. En aquestes trobades són els mateixos joves lectors els que es recomanen llibres mútuament. Així mateix, també es proposa un tema d'interès per debatre.

Properes trobades del grup "Poker de llibres":

Dissabte 15 de desembre de 2018, 11 h. Trobada de BookTubers a la biblioteca. Vine a recomanar un llibre i grava la teva ressenya amb l'ajuda del Jordi Pla, professional de la imatge i so. Publicarem les vídeoressenyes al bloc de Poker de llibres.
Cal inscripció prèvia a través del formulari d'inscripció a les activitats de joves i adults.

Poker de llibres

La biblioteca organitza altres activitats adreçades a infants i joves: tallers de manualitats, tallers de lectura i escriptura...

Properament informarem de noves activitats.

altres activitats
Data d'actualització:  11.12.2018