Activitats de l'àrea infantil i juvenil

Des de l'àrea infantil i juvenil de la biblioteca s'organitzen diverses activitats durant el curs escolar i l'estiu per donar a conèixer la col·lecció de la sala i per fomentar l'hàbit de la lectura des de la infància.

Algunes activitats requereixen inscripció prèvia i d'altres són d'accés lliure. En tots els casos, cal que els infants vagin acompanyats d'un adult responsable.

La Biblioteca organitza sessions de contacontes dirigides al públic infantil a partir de 3 anys.
En tots els casos cal que els infants estiguin acompanyats d’un adult responsable durant la sessió.

Algunes sessions requereixen inscripció prèvia a través del formulari web per tal de controlar l'aforament. Les inscripcions s'obren 7 dies abans de l'activitat i es tanquen el dia abans a les 23.59 h.

Properes sessions:

Dimecres 24 de gener, 18 h.
"Uns drets humans de conte",
a càrrec de l'associació Vivim del cuentu.
Activitat en el marc del projecte Biblioteques sense fronteres, impulsat per l'Agència Catalana de Cooperació per al Desenvolupament i el Servei de Biblioteques de la Generalitat de Catalunya.
Sense inscripció prèvia.

hora del conte

La biblioteca organitza sessions de jocs de falda i activitats per a nadons de 6 a 36 mesos i les seves famílies. Totes les activitats tenen places limitades i requeriran inscripció prèvia a través del formulari web. Les inscripcions s'obren 7 dies abans de l'activitat i es tanquen el dia abans a les 23.59 h. La biblioteca confirmarà per correu electrònic si la inscripció ha estat acceptada o no.

Bebeteca

Des del grup de crítica de literatura infantil i juvenil "Poker de llibres" s'organitzen trobades adreçades a nois i noies a partir dels 12 anys a l'Àrea juvenil. En aquestes trobades són els mateixos joves lectors els que es recomanen llibres mútuament. Així mateix, també es proposa un tema d'interès per debatre.

Poker de llibres

La biblioteca organitza altres activitats adreçades a nens i nenes: tallers de manualitats, tallers de lectura i escriptura...

altres activitats
Data d'actualització:  10.01.2018