Activitats de l'àrea infantil i juvenil

Des de l'àrea infantil i juvenil de la biblioteca s'organitzen diverses activitats durant el curs escolar i l'estiu per donar a conèixer la col·lecció de la sala i per fomentar l'hàbit de la lectura des de la infància.

Algunes activitats requereixen inscripció prèvia i d'altres són d'accés lliure. En tots els casos, cal que els infants vagin acompanyats d'un adult responsable.

La Biblioteca organitza sessions de contacontes dirigides al públic infantil a partir de 3 anys.
En tots els casos cal que els infants estiguin acompanyats d’un adult responsable durant la sessió.

Algunes sessions requereixen inscripció prèvia a través del formulari web per tal de controlar l'aforament. Les inscripcions s'obren 7 dies abans de l'activitat i es tanquen el dia abans a les 23.59 h.

Inici de la temporada de l'Hora del conte 2018-2019:

• Dimarts 9 d’octubre, 18 h. “Per terra de dracs”. Inici de la temporada a càrrec de Pep López. Adreçat a nens i nenes a partir de 3 anys. Sense inscripció prèvia.

Properes sessions:

• Dimarts 6 de novembre, 18 h. Hora del conte en el marc del projecte “Biblioteques sense fronteres”, a càrrec de Blai Senabre. Adreçat a nens i nenes a partir de 3 anys. Sense inscripció prèvia.
  • Dimarts 20 de novembre, 18 h. Per concretar.
  • Dimarts 18 de desembre, 18 h. Per concretar.

hora del conte

La biblioteca organitza sessions de jocs de falda i activitats per a nadons de 6 a 36 mesos i les seves famílies. Totes les activitats tenen places limitades i requeriran inscripció prèvia a través del formulari web. Les inscripcions s'obren 7 dies abans de l'activitat i es tanquen el dia abans a les 23.59 h. La biblioteca confirmarà per correu electrònic si la inscripció ha estat acceptada o no.

Properes sessions:

Divendres 26 d'octubre, 18 h. "Com triar un conte?" Taller a càrrec de Xosse Nofre i Núria Arbós adreçat a famílies amb nadons de 0 a 3 anys. Cal inscriure’s prèviament a partir del 13 d’octubre a través del formulari d'inscripció a les activitats de joves i adults. Places limitades.

Bebeteca

Des del grup de crítica de literatura infantil i juvenil "Poker de llibres" s'organitzen trobades adreçades a nois i noies a partir dels 12 anys a l'Àrea juvenil. En aquestes trobades són els mateixos joves lectors els que es recomanen llibres mútuament. Així mateix, també es proposa un tema d'interès per debatre.

Properes trobades del grup "Poker de llibres":

Dissabte 10 de novembre de 2018, 11 h. Presentació de novetats i debat sobre les lectures d'aquest estiu.

Poker de llibres

La biblioteca organitza altres activitats adreçades a infants i joves: tallers de manualitats, tallers de lectura i escriptura...

Properament informarem de nous tallers per al curs 2018-2019.

altres activitats
Data d'actualització:  09.10.2018