Activitats de l'àrea infantil i juvenil

Des de l'àrea infantil i juvenil de la biblioteca s'organitzen diverses activitats durant el curs escolar i l'estiu per donar a conèixer la col·lecció de la sala i per fomentar l'hàbit de la lectura des de la infància.

Algunes activitats requereixen inscripció prèvia i d'altres són d'accés lliure. En tots els casos, cal que els infants vagin acompanyats d'un adult responsable.

La Biblioteca organitza sessions de contacontes dirigides al públic infantil a partir de 3 anys.
En tots els casos cal que els infants estiguin acompanyats d’un adult responsable durant la sessió.

Algunes sessions requereixen inscripció prèvia a través del formulari web per tal de controlar l'aforament. Les inscripcions s'obren 7 dies abans de l'activitat i es tanquen el dia abans a les 23.59 h.

L'hora del conte tornarà a partir del mes d'octubre de 2018. Gràcies per acompanyar-nos durant el curs 2017-2018!

hora del conte

La biblioteca organitza sessions de jocs de falda i activitats per a nadons de 6 a 36 mesos i les seves famílies. Totes les activitats tenen places limitades i requeriran inscripció prèvia a través del formulari web. Les inscripcions s'obren 7 dies abans de l'activitat i es tanquen el dia abans a les 23.59 h. La biblioteca confirmarà per correu electrònic si la inscripció ha estat acceptada o no.

Properes sessions:

Dissabte 9 de juny, 11 h. Bebeteca.
Com triar un conte? Taller a càrrec de Xosse Nofre i Núria Arbós adreçat a pares i mares de nadons de 0 a 3 anys. Cal inscriure’s prèviament a partir del 2 de juny a través del formulari d’activitats per a adults. Places limitades.

Bebeteca

Des del grup de crítica de literatura infantil i juvenil "Poker de llibres" s'organitzen trobades adreçades a nois i noies a partir dels 12 anys a l'Àrea juvenil. En aquestes trobades són els mateixos joves lectors els que es recomanen llibres mútuament. Així mateix, també es proposa un tema d'interès per debatre.

Propera trobada:

Dissabte 2 de juny, 11 h.
“Lletres i crims. Un viatge per la història de la novel·la negra i criminal. Enigmes de biblioteca”.
Taller d’escriptura de novel·la negra a càrrec de Ramon Usall. Adreçat a joves a partir de 13 anys.
Cal inscripció prèvia a través del formulari d’activitats per a joves

En acabat hi haurà la presentació de novetats juvenils de Poker de llibres. Activitat en el marc del festival El Segre de negre.

Poker de llibres

La biblioteca organitza altres activitats adreçades a infants i joves: tallers de manualitats, tallers de lectura i escriptura...

Properament informarem de noves activitats.

altres activitats
Data d'actualització:  25.05.2018