Activitats de l'àrea infantil i juvenil

Des de l'àrea infantil i juvenil de la biblioteca s'organitzen diverses activitats durant el curs escolar i l'estiu per donar a conèixer la col·lecció de la sala i per fomentar l'hàbit de la lectura des de la infància.

Algunes activitats requereixen inscripció prèvia i d'altres són d'accés lliure. En tots els casos, cal que els infants vagin acompanyats d'un adult responsable.

La Biblioteca organitza sessions de contacontes dirigides al públic infantil a partir de 3 anys.
En tots els casos cal que els infants estiguin acompanyats d’un adult responsable durant la sessió.

Algunes sessions requereixen inscripció prèvia a través del formulari web per tal de controlar l'aforament. Les inscripcions s'obren 7 dies abans de l'activitat i es tanquen el dia abans a les 23.59 h.

Properes sessions:

• Dimarts 3 d'abril, 18 h. Claustre de l'Àrea infantil i juvenil.
    "Mares de contes, contes de mare", a càrrec de Meritxell Morera i un grup de mares de l'escola Balàfia.
    Activitat en el marc del projecte europeu "Growing Together - Creixent junts", per a la inclusió de les famílies migrades a Lleida.
    Ho organitzen: Regidoria de les polítiques per als drets de les persones de l'Ajuntament de Lleida, Escola de Balàfia i Biblioteca Pública de Lleida.
    Sense inscripció prèvia.

• Divendres 20 d'abril, 18 h. Claustre de l'Hemeroteca.
    Revetlla de Sant Jordi. Marató de contes a càrrec d'Ivan Rabassa i els alumnes de la Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social de la Universitat de Lleida.
    Amb la participació i actuació del grup musical "La tresca i la verdesca".
    Ho organitzen: Facultat d'Educació, Psicologia i Treball Social de la UdL i Biblioteca Pública de Lleida.
    Sense inscripció prèvia.

• Dimarts 8 de maig, 18 h. Claustre de l'Àrea infantil i juvenil.
    Cloenda de la temporada de l'Hora del conte "Jo sóc protagonista". "El gegant i en Patufet", amb Albert Estengre. Espectacle per a públic familiar amb titelles en homenatge a l’Aureli Campany en el 150è aniversari del seu naixement.
    Ho organitza: Biblioteca Pública de Lleida.

hora del conte

La biblioteca organitza sessions de jocs de falda i activitats per a nadons de 6 a 36 mesos i les seves famílies. Totes les activitats tenen places limitades i requeriran inscripció prèvia a través del formulari web. Les inscripcions s'obren 7 dies abans de l'activitat i es tanquen el dia abans a les 23.59 h. La biblioteca confirmarà per correu electrònic si la inscripció ha estat acceptada o no.

Properes sessions:

Dissabte 14 d'abril, 10.30 i 11.30 h (sessió doble).
"Animalets i animalons", a càrrec de Martha Escudero.
Cal inscriure's prèviament a partir del 7 d'abril a través del formulari web. Places limitades.

Bebeteca

Des del grup de crítica de literatura infantil i juvenil "Poker de llibres" s'organitzen trobades adreçades a nois i noies a partir dels 12 anys a l'Àrea juvenil. En aquestes trobades són els mateixos joves lectors els que es recomanen llibres mútuament. Així mateix, també es proposa un tema d'interès per debatre.

Propera trobada:

Dissabte 28 d'abril, 11 h.
Debat sobre heroïnes de novel·la juvenil, amb Judith Mellado, del blog "Dona havia de ser".

Poker de llibres

La biblioteca organitza altres activitats adreçades a infants i joves: tallers de manualitats, tallers de lectura i escriptura...

Propera activitat:

Dissabte 7 d'abril, 11 h.
"Jo no sé dibuixar". Taller d'il·lustració amb Miguel Gallardo.
Adreçat a joves a partir de 15 anys i adults.
Cal inscriure's prèviament a través del formulari d'inscripció per a joves i adults.
Gratuït. Places limitades.

Data d'actualització:  24.03.2018