Activitats de l'àrea infantil i juvenil

Des de l'àrea infantil i juvenil de la biblioteca s'organitzen diverses activitats durant el curs escolar i l'estiu per donar a conèixer la col·lecció de la sala i per fomentar l'hàbit de la lectura des de la infància.

Algunes activitats requereixen inscripció prèvia i d'altres són d'accés lliure. En tots els casos, cal que els infants vagin acompanyats d'un adult responsable.

La Biblioteca organitza sessions de contacontes dirigides al públic infantil a partir de 3 anys.
En tots els casos cal que els infants estiguin acompanyats d’un adult responsable durant la sessió.

Algunes sessions requereixen inscripció prèvia a través del formulari web per tal de controlar l'aforament. Les inscripcions s'obren 7 dies abans de l'activitat i es tanquen el dia abans a les 23.59 h.

L'hora del conte tornarà a partir del mes d'octubre de 2018. Gràcies per acompanyar-nos durant el curs 2017-2018!

hora del conte

La biblioteca organitza sessions de jocs de falda i activitats per a nadons de 6 a 36 mesos i les seves famílies. Totes les activitats tenen places limitades i requeriran inscripció prèvia a través del formulari web. Les inscripcions s'obren 7 dies abans de l'activitat i es tanquen el dia abans a les 23.59 h. La biblioteca confirmarà per correu electrònic si la inscripció ha estat acceptada o no.

Les activitats per a nadons tornaran al mes d'octubre de 2018.

Bebeteca

Des del grup de crítica de literatura infantil i juvenil "Poker de llibres" s'organitzen trobades adreçades a nois i noies a partir dels 12 anys a l'Àrea juvenil. En aquestes trobades són els mateixos joves lectors els que es recomanen llibres mútuament. Així mateix, també es proposa un tema d'interès per debatre.

Les activitats del grup "Poker de llibres" tornaran al mes d'octubre de 2018.

Poker de llibres

La biblioteca organitza altres activitats adreçades a infants i joves: tallers de manualitats, tallers de lectura i escriptura...

Tallers estiu 2018:

Dimecres 4 de juliol
“Pop-ups fantàstics”. Fes el teu llibre tridimensional amb Rosa Franco, de Traç, tallers creatius. Taller adreçat a nens i nenes a partir de 7 anys. Cal inscriure’s prèviament a partir del 27 de juny a través del formulari web. Places limitades.
Horari: 17.30 h.
Lloc: Claustre de l’Àrea infantil i juvenil.

Dimecres 11 de juliol
“Fes el teu fanalet de Sant Jaume”. Taller a càrrec de Carles Domènech. Adreçat a nens i nenes a partir de 4 anys. Cal inscriure’s prèviament a partir del 4 de juliol a través del formulari web. Places limitades.
Sessió doble:
Matí: 11 h
Tarda: 17.30 h
Lloc: Claustre de l’Àrea infantil i juvenil.

altres activitats
Data d'actualització:  26.06.2018