Activitats de promoció de la lectura

Els 10 de… Tertúlies literàries amb escriptors lleidatans

A la Biblioteca Pública de Lleida els autors locals són els protagonistes.

“Els 10 de… Tertúlies literàries amb escriptors lleidatans” consisteix en una sèrie de trobades mensuals de petit format en els quals diversos autors locals presentaran i comentaran la seva obra i oferiran les seves 10 recomanacions literàries imprescindibles als assistents.

Les sessions tenen l’objectiu de donar veu i difondre l’obra dels autors locals i de promoure la lectura i els fons de la Biblioteca, de manera que els assistents puguin endur-se en préstec algunes de les obres comentades.

Aquest cicle estarà coordinat i conduït per la periodista Anna Sáez, que establirà diàleg amb l’autor sobre la seva obra i moderarà el torn de preguntes, de manera que es fomenti la tertúlia entre els autors i els lectors.

Properes sessions:

• Dilluns 22 de gener de 2018: Els 10 de Carles Porta.

Les trobades es duran a terme al Vestíbul de l’Àrea de Col·lecció Local (2a planta).

Convidem a tots els usuaris a participar en aquest cicle i a conèixer l’obra dels nostres escriptors, i també a endur-se en préstec les recomanacions literàries que es poden trobar de forma permanent en un expositor a la Sala d’adults a l’apartat “Biblioteca dels escriptors lleidatans”

Podeu consultar les guies de lectura de cada sessió a l'apartat Col·lecció digital - guies de lectura de la nostra pàgina web, i també descarregar-vos la guia de lectura "La biblioteca dels escriptors lleidatans" amb les lectures recomanades dels escriptors que ens han visitat fins al juny de 2016 i que us podeu endur en préstec amb el carnet de la biblioteca.

els 10 de carles porta
Data d'actualització:  21.11.2017